סילבסטר סטאלון נפרד השבוע מדמותו רוקי בלבואה, והאמת? למרות שזה היה צפוי, קצת התרגשנו. סטאלון לקח על עצמו את דמותו של המתאגרף לפני למעלה מארבעים שנה, והשבוע הוא חגג את יציאת הסרט "קריד 2", בו מייקל בי ג'ורדן משחק את בנו של היריב של רוקי לשעבר, ורוקי הוא זה שמאמן אותו. 

"אני רוצה להודות לכולם מסביב לעולם כולו, שאימצו את המשפחה של רוקי לליבם יותר מ-40 שנה. הייתה לי את הזכות הגדולה ביותר ליצור ולגלם את הדמות המשמעותית הזאת", כתב סטאלון בפוסט שהעלה לאינסטגרם, ובו סרטון מהיום האחרון של צילומי הסרט. "למרבה הצער, כל דבר מגיע לסיומו... הדבר הנפלא ביותר הוא שרוקי לא ימות אף פעם, כי הוא ימשיך לחיות בתוככם". בסרטון, נראה סטאלון בן ה-72 כשהוא עומד לצד מדורה מאולתרת ומודה לבמאי הסרט סטיבן קייפל ג'וניור ולמייקל בי ג'ורדן על כך שהם ממשיכים לספר את הסיפור לדור הצעיר.

View this post on Instagram

A post shared by Sly Stallone (@officialslystallone) on

"אני שמח לקחת צעד אחורה, כי הסיפור שלי סופר", הוא אומר בסרטון. "יש עולם חדש שהולך להיפתח בפני הצופים". סטאלון שיחק את דמותו של רוקי בשמונה סרטים עד כה, החל משנת 1976 ועד היום, אבל למרות מילות הפרידה שנשמעו סופיות, כנראה קשה לו לשחרר מהדמות והוא חייב היה להשאיר פתח קטן לקאמבק. "זה כנראה הרודיאו האחרון שלי", הוא אומר בסרטון, ויש לנו תחושה שהמילה 'כנראה' לא השתרבבה לשם בטעות. אל תעשה לנו טיזינג, סטאלון, אנחנו לא צריכים עוד חוסר ודאות בחיינו.