אם חשבתם שלגל גדות יש מספיק על הראש עם השלמות הצילומים ל"ליגת הצדק" והכנות לקראת "וונדר וומן 2" (2019), כעת מסתבר שהאמזונה לא הולכת לשום מקום בזמן הקרוב. מגזין "פורבס" חושף כי גדות עתידה להשתתף גם ב"פלאשפוינט" - סרטו הראשון של הפלאש, גיבור העל של D.C, בכיכובו של עזרא מילא.

את הפלאש בגרסתו הקולנועית נפגוש לראשונה בעוד מספר חודשים עם יציאת "ליגת הצדק" - בה הוא לוקח חלק לצד באטמן, אקווהמן, סייבורג ו-וונדר וומן - אך את סרטו הראשון הפורמלי והאישי נקבל רק ב-2020. בסרט המדובר נצפה בבארי אלן (שמו אמיתי של הפלאש) חוזר בקו הזמן, רק כדי לחזור ולגלות שהווה השתנה לגמרי. בסדרת הקומיקס המדוברת, כשאלן חוזר להווה הוא מגלה שסייבורג הפך לגיבור בעל שם עולמי, שסופרמן מוחזק על ידי הממשלה ושבאטמן (בדמותו של תואמס ויין, אביו של ברוס) מתפקד כמנהל בתי קזינו - ואפשר רק להניח שהסרט יציג קו עלילה דומה.

האם דיאנה פרינס תהיה זאת שתבוא ותעשה סדר בבלגאן? עוד אין לדעת, בייחוד לנוכח העובדה שהסרט כבר סבל משינוי בבמאים ושכתוב תסריט. אבל היי, לפחות יש לנו את זה - וזה נחמד. בינינו, כשיש לך דמות מצליחה שמכניסה קרוב ל-800 מיליון דולר תוך חודשיים - אפשר להבין אם תרצה לנצל אותה עד הסוף.

mako תרבות בפייסבוק