גיבורי העל החסונים של מארוול אולי נראים כמו בני אלמוות כשהם מקפצים להם בין גורדי השחקים בניו יורק ומצילים את העולם פעם אחר פעם, אך בניגוד למה שחשבנו בילדותנו התמימה, התהום השחורה הגדולה מחכה לכולנו בסוף הדרך, ואף אדם או גיבור לא יחמוק מהגורל הצפוי - לא משנה כמה שריריו מוצקים וחליפתו משוכללת. אבל גם אם תמיד ידענו את זה, עדיין קשה מאוד לקבל את הבשורה המורבידית המרומזת שיצאה ממארוול בנוגע לסרט הרביעי והאחרון בסדרת סרטי "הנוקמים" (שיגיע אחרי זה השלישי, "הנוקמים: מלחמת האינסוף", שיצא לאקרנים במאי הקרוב): לפחות אחת מהדמויות המרכזיות הולכת למות.

מי שהפיל את הפצצה הוא קווין פייג, נשיא אולפן ההפקות של מארוול שדיבר על הסרט, שייצא בשנת 2019 ונקרא באופן זמני "הנוקמים 4", עד שיימצא לו שם סופי. בראיון למגזין "ואניטי פייר", פייג הבטיח כי הסרט יספק "סוף מוחלט לפרנצ'ייז שבנה את מארוול... 'הנוקמים 4' יספק משהו שמעולם לא ראיתם בסרטי גיבורי על: סיום אמיתי". לפי הדיווח במגזין, אמירתו של פייג' רומזת על מותם של גיבורים מרכזיים בחבורת הנוקמים.

בהנחה והספקולציות נכונות, יש שני מועמדים מרכזיים לפרישה מוקדמת מהיקום הנרחב של מארוול: איירון מן בגילומו של רוברט דאוני ג'וניור והענק הירוק בגילומו של מארק רופאלו. בחודש יולי השנה רמז דאוני ג'וניור, שסרטו "איירון מן" היה הסרט הראשון בעידן החדש והמצליח של סרטי מארוול, כי הוא עומד לעזוב את יקום הקומיקס בעתיד הלא רחוק. רופאלו לעומתו, מעולם לא קיבל סרט משלו, ורק הופיע בסרטי הנוקמים ובסרטים של גיבורים אחרים, כמו "תור: ראגנארוק". הסיבוכים החוקיים שמנעו יצירת סרטים בכיכובו, גרמו לכך שהקשת העלילתית של הדמות תיפרש על פני מספר סרטים שונים, ולפי השמועות, "הנוקמים: 4" מסמן את סיום העלילה של הענק הירוק.

לא ברור אם מישהו מהשניים, שניהם יחד, או גיבורים נוספים ימצאו את מותם, אך בכל מקרה, פייג מבטיח כי "יהיו שתי תקופות נפרדות - כל מה שהיה לפני 'הנוקמים 4' וכל מה שיבוא אחרי. אני יודע שזה לא יקרה בדרך שאנשים מצפים". עם זאת, אין מה לחשוש מאותו עתיד לא ודאי, כי לדבריו, אנחנו עומדים לקבל עוד מספיק סרטי מארוול בשנים הקרובות: "עשינו כבר 22 סרטים, ויש לנו עוד עשרים סרטים בפיתוח, שהם שונים לחלוטין מכל מה שהגיע לפניהם. אנחנו מדברים על עולמות נפרדים לחלוטין מהעולמות בהם ביקרנו עד כה, בין אם מבחינה גיאוגרפית או כרונולוגית".

אולם בזמן שאנחנו מעלים השערות בקשר לסרט הרביעי בסדרה, אנחנו עדיין מחכים לשחרור הטריילר הראשון של הסרט השלישי, "הנוקמים: מלחמת האינסוף" שייצא לאקרנים בארה"ב ב-4 במאי. בקיץ האחרון הודלפה גרסה פיראטית של הטריילר שהוקרן בפסטיבל קומיק קון, אך מאז לא קיבלנו אף לא פירור מהסרט המצופה. כעת רמזו יוצרי הסרט האחים רוסו, כי בעוד יומיים יצא הטריילר, כשאתמול (ב') העלו תמונה של הספרה שלוש לדף הפייסבוק שלהם.

ואם המסר המסתורי לא משכנע אתכם שאכן מדובר בטריילר, הענק הירוק רופאלו צייץ כי "משהו גדול עומד להגיע...".


אם השמועות על פרישתו של דאוני ג'וניור נכונות, זאת תהיה ההזדמנות הלפני אחרונה לחזות בדמותו השרמנטית של טוני סטארק. ולא אנחנו לא בוכים, פשוט נכנס לנו משהו בעין, זה הכל.

mako תרבות בפייסבוק