בתור עיתונאים, אנחנו מחויבים להביא לכם את החדשות הכי חמות, נושאים שברומו של עולם, דיונים מרתקים ואת האמת כולה. לכן, חשבנו שבהול מאוד לעדכן על התקרית המצערת שחווה ג'וש ברולין השבוע. ברולין החליט לנסות את טרנד הוולנס האחרון - שיזוף הפרינאום. טרנד שצבר תאוצה לאחרונה, והוביל להרבה תמונות משונות ברחבי הרשת של משפיעני חיים טובים שוכבים על הגב ומכוונים את העכוז כלפי השמש. 30 שניות בלבד של שמש לאיזור הרקטום, הם אומרים, הוא שווה ערך ליום שלם בשמש מבחינה אנרגטית.

ברולין הוא לא הסלב הראשון שמודה שהוא ניסה את העניין. שיילין וודלי, תמיד הראשונה לאמץ כל מה שביזאר, התוודתה לפני כמה שנים שהיא משזפת את הוואגינה שלה. והאמת? לא נופתע אם גוונית' פלטרו תצוץ בקרוב ותקדם גם היא את הנושא. בכל זאת, היא כבר המליצה לעוקבים שלה על חוקן קפה בעבר. 

יש לציין שהרפואה המערבית לא ממש רואה יתרון בפרקטיקה הזאת - מלבד היתרונות הברורים של חשיפת העור שלנו לשמש וצריכת ויטמין D, ומכיוון שצורת השיזוף הזאת הפכה לטרנדית לאחרונה, לא מעט רופאים מזהירים מפניה, מכיוון שכוויות באיזורים האינטימיים הן כואבות בדיוק כמו שזה נשמע.

בכל אופן, ברולין כנראה לא קרא את האותיות הקטנות, שאומרות ש-30 שניות של שמש ישירה לישבן מספיקות בהחלט, וחלק השבוע באינסטגרם שהוא נכווה קשות. נכון, ברקטום. רגע, נכתוב זאת שוב - ג'וש ברולין נכווה קשות ברקטום.

"ניסיתי את שיזוף הפרינאום הזה שאני שומע עליו לאחרונה וההמלצה שלי היא לא לעשות את זה כל כך הרבה זמן כמוני", הוא כתב בפוסט, שאליו הוא צירף תמונה של משפיענית אינסטגרם בשם מטאפיזיקל מייגן, שהיא אחת ממקדמות הטרנד. "החור שלי נשרף בטירוף ובמקום לבלות את היום בקניות עם המשפחה שלי אני צריך לשים קרח, אלוורה ומשחות נגד כוויות בגלל החומרה של הכאב. אני לא יודע מי לעזאזל חשב על השיט המטופש הזה אבל לכו תזדיינו. ברצינות".