בתוך כל הסודיות חסרת התקדים שאופפת את הפרויקט, כמעט הספקנו לשכוח שההכנות ל"מלחמת הכוכבים 7" נמשכות. אחרי ים של שמועות בנוגע למועמדים פוטנציאליים במגוון תפקידים בצד האור ובצד החושך, קיבלנו כמה שבועות של שקט מוחלט. עד שלינה דנהאם החליטה לשבור את הקרח. יוצרת וכוכבת "בנות" שיגרה אתמול שורה של ציוצים לאוויר העולם, שחשפו את זהותו האפשרית של הנבל הגדול הבא בגלקסיה הרחוקה רחוקה.


עוד בערוץ התרבות

אדם דרייבר, מי שמגלם בסדרה את בן זוגה הפראי של האנה, הוזכר כבר לפני מספר חודשים כאחד המועמדים לתפקיד מוביל בסדרת הסרטים החדשה. כעת נראה שהוא יהיה גם האיש שיזכה בו. "אנחנו מאד גאים באדם דרייבר", כתבה דנהאם, "הוא עומד לקרוע חור בתוך הכוח. זה משהו אפשרי? נראה לי שכדאי שאראה את הסרטים האלה". מיד לאחר מכן, ככל הנראה בשל ההבנה שהסתבכה עם ג'יי ג'יי אברמס, הבמאי ואחד הפרנואידים הגדולים בהוליווד בקשר להדלפות, מיהרה לציין: "אני לא מאשרת כלום. אני לא יודעת כלום. אני על מטוס עם אבא שלי! אני פשוט אוהבת את אדם יותר מכמעט כולם, וגם את ג'יי גיי אברמס".

אדם דרייבר (צילום: Rob Kim, GettyImages IL)
תתחיל להתאמן על קולות של שואב אבק | צילום: Rob Kim, GettyImages IL
חצי שעה מאוחר יותר קיבלו הציוצים של דנהאם חיזוק ממקור אמין במיוחד. Variety פרסם כי מקורות קרובים להפקת "מלחמת הכוכבים" אישרו את ליהוקו של דרייבר. הפרטים הסופיים טרם נסגרו, אבל נראה שמדובר בעניין של זמן בלבד. אם זה אכן יקרה, דרייבר בן ה-30 יהיה השחקן הראשון שיקושר רשמית עם הפרויקט. תפקיד שיזניק אותו מידית למגה סטאר בקנה מידה עולמי. מאחר ודארת' ויידר סיים את חייו בטרילוגיה המקורית, דרייבר ייכנס ככל הנראה לנעליה של דמות חדשה לחלוטין.

במקביל לצילומי "מלחמת הכוכבים", מקושר דרייבר גם ל"Silcence", סרטו הבא של מרטין סקורסזה ול"This is Where I Leave You", קומדיה למבוגרים בבימויו של שון לוי ("לילה במוזיאון"). על פי הדיווח בוראייטי העיכוב בהכרזה נבע מבעיות לוח זמנים של דרייבר,  שאמור לככב גם בעונה הרביעית של "בנות". כעת נראה שהסדר בא על כנו וזה, כנראה, גם הסיבה שדנהאם התרגשה כל כך למהר ולספר לעולם את החדשות המרעישות.

"מלחמת הכוכבים 7" צפוי לצאת לאקרנים ב-8 בדצמבר, 2015. בדיסני, כצפוי, סירבו להגיב לידיעה.