חובבי האימה שביניכם בטח ישמחו לגלות שההמשכון לסרט האימה המדובר מ-2010, "הרוע שבפנים 2", הפך לשובר קופות בשבוע הראשון לעלייתו. איש לא ציפה לפתיחה של 20 מיליון דולר, אבל יכול להיות שהעלייה בסופ"ש של יום שישי ה-13 משכה יותר אנשים מהמצופה לסרטי אימה.

הסרט עלה רק חמישה מיליון, וצפוי להגיע ל-40 מיליון בשלושה ימים הקרובים, מה שעשוי להפוך אותו לפתיחה הגדולה ביותר לחודש ספטמבר בכל הזמנים. הסרט הראשון, "הרוע שבפנים" סיים עם רווחים של  54 מיליון בכל העולם, ההמשכון, גם הוא בכיכובו של פטריק ווילסון, צפוי לעקוף אותו בקלות.

במקום השני מתמקמת הקומדיה של לוק בסון, "המשפחה", בכיכובם של מישל פייפר ורוברט דה בנירו, שהרוויחה 5.4 מיליון דולר. סביר אבל לא מזהיר, בהתחשב בכך שהסרט עלה 30 מיליון דולר. במקום השלישי צונח הכוכב של השבוע שעבר – ההמשך ל"רידיק", סרט המד"ב בכיכובו של ווין דיזל, שגרף רק 2.2 מיליון, מה שעמיד אותו על רווחים של 26.4 מיליון עד עכשיו.

הקומדיה בכיכובם של ג'ניפר אניסטון וג'ייסון סודקיס, "אנחנו המילרים", ממשיכה לככב בטבלה עם 1.7 מיליון ומקום חמישי, אחרי יותר מחודש באקרנים ומעל 127 מיליון דולר. לבסוף, "המשרת" של לי דניאלס גורף 1.6 מיליון בסופ"ש ו-96 מיליון עד עכשיו, ובטח בימים הקרובים יחצה את קו המאה מיליון. 

 בואו לפייס שלנו