אין תמונה
בקרוב קרחת. ג'סי אייזנברג ב"רשת החברתית"
בקצב הזה יצטרכו באולפני וורנר לייצר סרט של ארבע שעות כדי להעניק מספיק זמן מסך לכל הכוכבים. אחרי הליהוק של בן אפלק לתפקיד באטמן הבוגר ושל גל גדות לתפקיד וונדר וומן, הודיעו הערב (שישי) האולפנים על שם גדול נוסף שיצטרף למה שכנראה יהיה אחד משוברי הקופות הגדולים של הזמנים: לקס לות'ור. בחודשים האחרונים הוזכרו שמות רבים כמועמדים לתפקיד הנחשק, הבולט בהם היה בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), אבל זאק סניידר הוכיח שוב שאסטרגיית הליהוק שלו בלתי צפויה כשבחר דווקא בג'סי אייזנברג.

לות'ור הוא, כידוע, אויבו המר ביותר של איש הפלדה ודמות שליוותה את המיתולוגיה של סופרמן מאז שנות ה-40. לאורך השנים עברה הדמות מספר רב של שינויים וגרסאות, אבל הנפוצה ביותר היא היותו איש עסקים עשיר ומסתורי, שמשקיע את הונו ומרצו בניסיון לפגוע בבן קריפטון. אייזנברג, שזכור לטוב בעיקר בתפקידו כמארק צוקרברג ב"רשת החברתית", נראה כמו האנטיתזה המוחלטת לגברתן הקירח והקשוח מחוברות הקומיקס, אבל זה כנראה לא מטריד את הבמאי.

"לקס לות'ור יוצא מחוץ לקווים הסטריאוטיפיים של הנבל המוכר", מסביר סניידר בהודעה ששיחרר לעיתונות, "מדובר בדמות מורכבת שהאינטלקט והעושר שלה הופכות אותה לאחת הבודדות שיכולות להתמודד עם סופרמן. העובדה שהצלחנו להשיג את ג'סי לתפקיד תאפשר לנו לחקור את הדינמיקה המרתקת הזאת, כמו גם לקחת את הדמות לכיוונים חדשים ובלתי צפויים".

כאן לא נגמרו השמות החדשים. "באטמן נגד סופרמן" יציג לעולם גם אלפרד חדש. תפקיד המשרת הנאמן של משפחת וויין ויד ימינו של באטמן, ניתן לג'רמי איירונס הבריטי. כל אלה מצטרפים לגלריית הכוכבים שממשיכה מהסרט הראשון בסדרה, "איש הפלדה", וכוללת את איימי אדאמס, לורנס פישבורן ודיאן ליין. כל זה עוד לפני השמועות על נבל גדול נוסף שעשוי להצטרף לקאסט. הסרט צפוי לצאת למסכים במאי 2016.