רוברט פטינסון הוא מרואיין מצוין, ואין ראיון בו הוא לא חושף פרט חדש ומעניין. כמו העובדה שבאטמן החדש בכלל לא רצה לשחק גיבור על , או זה שהוא מאונן בכל הסרטים בהם הוא משחק. גם הראיון הטרי של פטינסון למגזין וראיטי לא אכזב אותנו. ג'ניפר לופז ופטינסון ראיינו אחד את השנייה במסגרת פרויקט בו שחקנים מראיינים שחקנים, ולופז הצליחה להוציא מפטינסון גילויים חדשים לגבי הסרט שעשה לו את הקריירה - "דמדומים".

לופז שאלה את פטינסון האם התחמק באופן מודע מתפקידים גדולים אחרי "דמדומים" והעדיף לעשות סרטי אינדי במקום. "גם 'דמדומים' לא היה דבר רציני", הוא אמר. "קתרין הארדוויק, שביימה את הסרט, עשתה גם את '13' ואת 'שליטי דוגטאון', שהם סרטים קטנים וקשים".

View this post on Instagram

A post shared by Variety (@variety) on

"'דמדומים' גם היה מאוד אינדי... אני מתכוון, הסיפור של 'דמדומים' מוזר, ומוזר איך שאנשים הגיבו", הוא המשיך. "אני מניח שהספרים מאוד רומנטים, אבל באותו הזמן זה לא רומנטי בסגנון 'היומן'. 'דמדומים' הוא על בחור שמוצא את הבחורה שהוא רוצה להיות איתה, אבל גם רוצה לאכול אותה. ובכן, לא לאכול - לשתות את הדם שלה או משהו. אני חושב שזה היה סיפור מוזר. אפילו כשקידמתי את זה, הייתי מאוד פתוח לגבי כמה חשבתי שזה מוזר כשצילמנו את זה". פטינסון מודה שאחרי "דמדומים" לא בחר לשחק בסרטים קטנים יותר: "פשוט המשכתי לעשות את מה שרציתי לעשות מההתחלה".