לאחר שעזרה לנצח את מלחמת העולם הראשונה וכבשה את הקופות ברחבי העולם, "וונדר וומן" כבר עם הפנים קדימה לקראת סרט ההמשך ועל פי הדיווח באתר "ScreenRant", גם ההמשכון יהיה סרט תקופתי שנוגע באירועים היסטוריים אמיתיים. אבל לאן בדיוק יעשו גל גדות ופאטי ג'נקינס קפיצה בזמן? לתקופה כיפית כנראה בהרבה - האייטיז.

אוקיי, אז זה לא בדיוק הולך להיות למקום שכולו ספנדקס, גרביוני רשת ושירים של מדונה, אלא יותר לאזור למוד קרבות אחר, כשדיאנה פרינס תצטרף למלחמה הקרה במטרה להילחם בסובייטים. במקום לדלג הישר לעלילות "ליגת הצדק" (הופעתה הראשונה הייתה בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"), אולפני DC בחרו להמשיך את הנוסחה המנצחת של הסרט הראשון, ולשלוח את נסיכת האמזונות דיאנה להילחם לצד ארצות הברית בברית המועצות. 

על פי הדיווח, במאית "וונדר וומן", ג'נקינס, מפתחת את התסריט יחד עם נשיא חברת ההפקה של DC. האחרונה עדיין לא התחייבה סופית לביים את סרט ההמשך, אך בהתחשב בדיווחים, ניתן להניח שהיא תמשיך את השותפות המוצלחת עם גדות ותחזור לכס הבמאית. עוד דווח כי גם כריס פיין, שגילם את סטיב טרבור, אהובה של דיאנה, ישתתף גם הוא בסרט ההמשך. טרבור (זהירות ספוילר! זהירות ספוילר!) אמנם מצא את מותו בסיום "וונדר וומן" הראשון, אז עדיין לא ברור מה יהיה תפקידו בסרט החדש. עם זאת, עולם הקומיקס של DC כולל דמויות בנות אלמוות, פלאשבקים, מסעות בזמן ושלל טריקים על טבעיים אחרים, אז ליוצרים יהיו כנראה מספיק דרכים אפשריות לספק לנו עוד כמה רגעים מהרומן המתוק בינו לבין דיאנה. 

mako תרבות בפייסבוק