מר אולימפיה, שחקן בשוברי קופות, מושל קליפורניה לשעבר ואיש עסקים שמגלגל מאות מיליוני דולרים. ארנולד שוורצנגר הספיק לא מעט דברים ב-67 שנות חייו. כוכב הקולנוע, שחגג אתמול (רביעי) יום הולדת, החל את הקריירה הקולנועית שלו אי שם בשנות ה-70 ואף זכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן הצעיר המבטיח ביותר (קטגוריה שלא קיימת היום) על "מועדון השרירים" שצילם בשנת 1976.

הפריצה הגדולה שלו הייתה בשנת 1982 עם "קונאן הברברי" ומאז דילג שוורצנגר בקלילות בין סרט אקשן אחד למשנהו, תוך כדי שהוא מקבל לא מעט ביקורות על המבטא הכבד ויכולות המשחק המפוקפקות שלו. בעוד שכישרון המשחק של שוורצנגר הוטל בספק, יש דבר אחד שאין עליו עורערין - השרירן האוסטרי סיפק לא מעט שורות בלתי נשכחות וכמה משפטי מחץ כשהוא מתמחה בסגנון בולט אחד - המשפטים הכי טובים לומר למישהו לפני שאתם מחסלים אותו.

רק לפני כמה שנים חזר השחקן למסך הגדול, לאחר שהודיע שאין בכוונתו לרוץ לעוד תפקיד פוליטי. למרות שעד כה לא הצליח לספק שוורצנגר סרט שמשתווה לסרטי הקאלט בהם כיכב בעבר, הוא לא מתכוון לעצור ובקרוב יצלם סרט המשך ל"קונאן הברברי", שהכניס אותו לתודעה. בינתיים אפשר להסתפק בסרטון שמרכז כמה ממשפטי המחץ הכי טובים שנאמרו על ידי דמויות שגילם שוורנצגר לאורך השנים. הסטה לה ויסטה, בייבי.