אם במקרה פספסתם את העניין הזה עד עכשיו, באולפני דיסני יעשו הכל כדי שעד ה-30 במאי תבחינו בעיניה נוצצות הרשע של אנג'לינה ג'ולי לפחות פעם אחת. מסע הקידום האינטנסיבי לפנטזיה האפלה של האולפנים נמשך, ועד כה כל הצצה אליו היא לא פחות ממרהיבה. התקציב של הסרט בלבד מוערך ב-130 מיליון דולר (בלי תקציב הפרסום המכובד, כאמור, לא פחות) וכדי להפוך את כל ההרפתקה הזאת לרווחית יצטרכו בדיסני למכור הרבה כרטיסי תלת ממד.

"מליפיסנט" מציג את הצד שלא סופר עד כה באחת מאגדות הילדים הפופולאריות בהיסטוריה: "היפהפייה הנרדמת". במרכזו עומדת המכשפה המרשעת והתהליך שהפך אותה לכזו. אחרי הטריילרים הקודמים, בהם בעיקר בקרניים מעוררות האימה של ג'ולי, ההצצה החדשה מציגה מגוון של יכולות חדשות כמו היכולת להצמיח כנפי שטן שחורות, וזה עוד לפני שאמרנו את המילה דרקונים.

אנג'לינה ג'ולי מליפיסנט (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
זה בגלל שאני אוכלת הרבה ברזל | צילום: צילום מסך מתוך youtube
את תפקיד היפהפייה הבוגרת תגלם אל פאנינג, כשאת הגרסה הקטנטנה יותר תגלם לא אחרת מאשר ויוויאן ג'ולי-פיט, הלא היא בתה הקטנה של הכוכבת. עבור ג'ולי עצמה זו עומדת להיות שנה חשובה במיוחד, שכן אחרי המיליונים הרבים שיגרוף בוודאי הסרט הזה, יופנו העיניים אל "Unbroken", הסרט השני בבימוייה שמוזכר כפוטנציאל מוקדם לאוסקר הבא.