סנדרה בולוק (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
מוחאת לעצמי כפיים | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
שבועיים אחרי שמגזין פורבס פרסם את רשימת השחקנים המרוויחים ביותר של השנה החולפת בהוליווד, הגיע גם תורן של כוכבות עיר הסרטים לחשוף את הרווחים בבנק. סנדרה בולוק אמנם הפסידה את פרסי האוסקר וגלובוס הזהב במרוץ של 2013, אבל ההצלחה האסטרונומית של "כוח משיכה", הפכה אותה לשחקנית המצליחה ביותר כלכלית השנה. 51 מיליון הדולר שגרפה ב-12 החודשים האחרונים הקפיצו אותה שבעה מקומות למעלה בהשוואה לדירוג של השנה שעברה.

במקום השני מתבססת ג'ניפר לורנס, ככל הנראה הכוכבת הגדולה ביותר של הדור החדש בהוליווד. לורנס כיכבה בשנה החולפת בסרט השני בסדרת "משחקי הרעב", ב"אקס-מן: העתיד שהיה" וב"חלום אמריקאי", עליו זכתה למועמדות לאוסקר. סך כל ההופעות האלה הכניסו 34 מיליון דולר לחשבון הבנק של היפהפייה מקנטקי, שצפויה לככב גבוה ברשימה גם בשנה הבאה.

ג'ניפר לורנס בפסטיבל קאן (צילום: Ian Gavan, GettyImages IL)
בשנה הבאה ג'ניפר, בטוח תקחי את זה בשנה הבאה | צילום: Ian Gavan, GettyImages IL
ג'ניפר אניסטון חגגה יום הולדת 40 עם שנה מוצלחת משל עצמה, בעיקר בגלל "אנחנו המילרים", הקומדיה בכיכובה. חלק עיקרי מ-31 מיליון הדולר שעשתה אניסטון השנה מגיע מ-20 מיליון הדולר שקיבלה עבור הסרט, כשהיתר מגיע מהסכמי עבר. כן, זה אומר ש"חברים" עדיין מצליחה להכניס לה כסף. במקום הרביעי נמצאת גווינת' פאלטרו עם 19 מיליון דולר, שהגיעו בעיקר מ"איירון מן 3". אנג'לינה ג'ולי סוגרת את חמישיית המרוויחות המובילות עם 18 מיליון דולר, שהגיעו בעיקרם מ"מליפיסנט" בכיכובה.

הרשימה המלאה: סנדרה בולוק (51 מיליון דולר), ג'ניפר לורנס (34 מיליון דולר), ג'ניפר אניסטון (31 מיליון דולר), גווינת' פאלטרו (19 מיליון דולר), אנג'לינה ג'ולי (18 מיליון דולר), קמרון דיאז (18 מיליון דולר), סקרלט ג'והנסון (18 מיליון דולר), איימי אדאמס (13 מיליון דולר), נטלי פורטמן (13 מיליון דולר), קריסטן סטיוארט (12 מיליון דולר)