כן, זה נשמע מצחיק במבט ראשון (טוב בסדר, גם במבט שני), אבל אם לארנולד שוורצנגר זה עבד, אין שום סיבה שגם הקולגות מז'אנר האקשן ההוליוודי לא ינסו את מזלם. סטיבן סיגל הודיע בתחילת השבוע על כוונתו לרוץ ללא פחות מאשר כהונה כמושל מדינת אריזונה. הסיבה? ניחשתם נכון: להילחם בפשע כמובן.

סיגל בן ה-61 הצטרף לאחרונה למיליציה אזרחית עם למעלה מ-3,000 חברים חמושים, שלקחה על עצמה ללא תיאום עם רשויות החוק את המשימה להילחם בהגירה הלא חוקית ממקסיקו. את המיליציה הקים השריף השמרן והשנוי במחלוקת של מחוז מריקופה במדינה, ג'ו ארפאיו, אותו מתאר סיגל כ"שריף הקשוח ביותר באמריקה" ועמו הוא מתייעץ באשר לצעדיו הבאים.

בראיון לרשת KNXV לרגל עלייתה של תכנית ריאליטי חדשה בכיכובו "Steven Seagal – Lawman Maricopa County", הסביר סיגל: "ג'ו ואני דיברנו על האפשרות שארוץ למשרת המושל. בהתחלה זה נשמע כמו בדיחה, אבל אני בהחלט שוקל את זה. למרות שיש לי הרבה דברים חשובים יותר להתעסק בהם כעת". סיגל מסמן את בעיית ההגירה כסכנה הגדולה ביותר שנשקפת לארה"ב: "כולם מדברים על הטרור המוסלמי, אבל אני ממש לא חושב שזאת הבעיה. מה שדורש טיפול הוא הגבולות הפתוחים שמאפשרים לכל סוג של טרור להיכנס למדינה, והם אכן נכנסים. אני חושב שההזנחה של הגבולות היא מחדל של הממשל ושאנחנו צריכים להתייחס אליה הרבה יותר ברצינות".

סטיבן סיגל (צילום: Kristina Nikishina, GettyImages IL)
לביבי יש בעיה עם מסתננים? שלחו אותו אלי | צילום: Kristina Nikishina, GettyImages IL
מומחה אמנויות הלחימה מוכר בעיקר בזכות תפקידו כלוחם קומנדו ב"מצור ימי" משנת 1992, שזכה גם לסרט המשך בכיכובו. לאורך השנים המשיך לככב בסרטי אקשן נשכחים למדי עם הבלחה חד פעמית חזרה למיינסטרים ב"מצ'טה" מ-2010. סיגל הוא בעל חגורה שחורה באמנות הלחימה היפנית "דוג'ו-אייקידו" ומשמש גם כסגן בפועל של משרדי שריף בניו מקסיקו, לואיזיאנה וטקסס. הבחירות באריזונה יתקיימו ב-4 בנובמבר, אנחנו כבר יודעים במי המסתננים המקסיקנים לא יתמכו.

>> בואו לפייסבוק שלנו