ג'ניפר לורנס, אחת הכוכבות הגדולות ביותר שמסתובבות היום בהוליווד, נמצאת בימים אלה בעיצומו של מסע הקידום ל"משחקי הרעב: התלקחות" (שיגיע לישראל בסופ"ש הבא), הסרט השני בסדרה המצליחה שמבוססת על ספריה של סוזן קולינס. רגע לפני שהיא נכנסת שוב לנעליה של קטניס אוורדין, גיבורת הסרט, מסתבר שיש לה לא מעט לומר למעריצות הצעירות של הסדרה.

"בעבר סירבתי למספר תפקידים שבהם במאים ביקשו ממני להוריד במשקל", סיפרה לורנס בראיון שהעניקה ל-BBC. השחקנית בת ה-21 הביעה לאחרונה תרעומת על התדמית הגופנית הבעייתית שיוצרת הוליווד וטענה שלא תסכים לפגוע בגופה לטובת תפקי, ואמרה: "אם מישהו ינסה ללחוש לידי את המילה 'דיאטה', אני אשלח אותו לבצע בעצמו מעשים מגונים". "היה ויכוח גדול כשיצרנו את הסרט הראשון לגבי כמה רזה צריכה להיות קטניס, בהתחשב בכך שהיא מגיעה מהמחוז הכי עני ורעב. אבל אני טענתי שיש לנו את הכוח לשלוט באימג' השקרי הזה של הגוף הנשי, שאי אפשר באמת להגיע אליו. מאחר וזאת הגיבורה שלהן, זאת הייתה הזדמנות מצוינת להיפטר ממנו".

גם לגבי הניסיון של כוכבות כמו מיילי סיירוס לתפוס את תשומת הלב בעזרת פרובוקציות סקסיות יש ללורנס מה להגיד: "זה חלק מהעולם הזה, מהתעשייה הזאת. סקס מוכר, ומסיבה מגעילה כלשהי משום מה סקס צעיר מוכר אפילו יותר. אני מאמינה שלכל אחד יש את המסלול שלו והדרך שבה הוא מבטא את עצמו טוב יותר. חלק מהאנשים מופיעים טוב יותר כשהם מרגישים סקסיים ואם זה עוזר להם, זה בסדר גמור". לורנס עצמה הצטלמה בעבר לכתבה נועזת למדי במגזין GQ והיא ממש לא מתנצלת על כך: "הרגשתי עם זה בנוח, אין לי שום חרטות שעשיתי את זה".

אין תמונה
רק תגידו לידה 'דיאטה', נראה אתכם. ג'ניפר לורנס
במקביל ל"משחקי הרעב" תככב לורנס בחורף הקרוב גם ב"חלום אמריקאי", דרמת הפשע של דייויד או ראסל ("אופטימיות היא שם המשחק") שתזכה ככל הנראה לדירוג הצפייה R שיצריך ליווי מבוגר לצופים מתחת לגיל 17. "כל עוד אני בתפקיד קטניס, זה התפקיד שלי לעשות בחירות מצפוניות נכונות כדי להגן על הבנות שרואות אותי. ברגע שאני מכוונת לקהל מבוגר יותר זה כבר סיפור אחר".

>> בואו לפייסבוק שלנו