גל גדות יכולה לעשות הכל, כידוע. ובתפקיד "וונדר וומן" כוחותיה לא מוגבלים אפילו לסיבולת האנושית. אבל יש יריב אחד שנסיכת האמזונות דיאנה לא הצליחה להביס: אקוומן. זאת אומרת, הסרט "אקוומן", ששייך גם הוא למותג גיבורי העל מבית די. סי. של אולפני וורנר. שבועיים בלבד אחרי צאתו, "אקוומן" הצליח לעקוף את "וונדר וומן" בהכנסות הבינלאומיות ושלשל כבר לכיסיהם של וורנר 822 מיליון דולרים, וזאת אחרי שלאורך כל הקרנותיו באולמות הקולנוע, "וונדר וומן" הכניס 821 מיליונים. 

ההישג הכספי הזה מטיס את "אקוומן" למקום השני ברשימת הסרטים הרווחיים של די. סי., ומומחי קופות מעריכים שהוא לא יתקשה לעקוף את הסרט שניצב כעת במקום הראשון - "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" - שהכניס במהלך הקרנותיו 873 מיליוני דולרים. הסיבה: "אקוומן" עוד לא הופץ אפילו בכל השווקים הבינלאומיים (ליפן, למשל, הוא עוד לא הגיע), ושם מתגלה עיקר כוחו. 35% מהכנסותיו, כלומר יותר מ-261 מיליון דולר, הגיעו מהשוק הסיני.

הפילוח הזה מצביע על טעם שמרני יחסית בקרב הקהל הבינלאומי, שמעדיף שגיבורי העל שלו יהיה גברים מסוקסים ולא, נגיד, נשים מסוקסות. "וונדר וומן" היה להיט ענק בארצות הברית והכניס שם 412 מיליון דולר, כמחצית מהכנסותיו בסך הכל, בעוד "אקוומן" הוא לגמרי שחקן גלובלי - וההכנסות שלו בארצות הברית מהוות רק קצת יותר מרבע מהכנסותיו עד כה. ובכלל, אם איכשהו פספסתם את עלילותיו של גיבור העל התת-ימי, דעו שמדובר בתופעה מרסקת קופות. ממוצע ההכנסות שלו במהלך חג המולד וימיה האחרונים של השנה האזרחית היו מהגבוהים בהיסטוריה.