סרטו החדש והמדובר של קוונטין טרנטינו, "היו זמנים בהוליווד", עתיד לצאת לאקרנים ב-8.8. אם גם אתם לא יכולים לחכות חודשיים עד שהסרט ייצא, תוכלו להתנחם בשחקנים שמתראיינים ומספקים לנו הצצה אל מאחורי הקלעים.

טימותי אוליפנט ("צדק פרטי", "מכאן אני ממשיך"), שמגלם בסרט את השחקן (ועבריין המין המורשע) ג'יימס סטייסי, התארח בתכנית הרדיו של ריץ' אייזן וסיפר על המדיניות הנוקשה של טרנטינו בקשר לטלפונים סלולריים: "הטלפון הסלולרי בחוץ? זהו, אתה מפוטר. בלי אזהרות ובלי כלום. אתה הולך הביתה. מחוץ לסט היה תא בו היו הטלפונים הסלולריים של כולם, אם היית צריך להתקשר למישהו היית יוצא לרחוב ומתקשר". 

אוליפנט התעקש שטרנטינו לא יזם את האיסור על הטלפונים מחשש לדליפה של תמונות מהסט, אלא כדי ליצור סביבה בה כולם יתרכזו אך ורק באומנות: "אנחנו לא הולכים להיות שם (על הסט) ולהתעסק בדברים אחרים כמו אינסטגרם, שיחה עם הסוכן או עבודה על התסריט הבא. אנחנו פה ואנחנו לוקחים ברצינות את מה שאנחנו עושים. אני לא יודע איך זה קרה אבל זו אחת המתנות הגדולות שטרנטינו יכל להעניק לצוות ולשחקנים".

הסרט, שעלילתו מתרחשת בלוס אנג'לס בקיץ 1969, עוקב אחר סיפורו של ריק דלטון (לאונרדו דיקפריו), כוכב טלוויזיה לשעבר, והכפיל הקבוע שלו קליף בות' (בראד פיט), שמתקשים למצוא את עצמם בנוף המשתנה בהוליווד. דמות נוספת אחריה הסרט יעקוב היא שרון טייט (מרגו רובי), בת זוגו המנוחה של הבמאי רומן פולנסקי, שנרצחה באותו קיץ על ידי הכת שהוביל צ'רלס מנסון. בכרות הסרט נערכה בפסטיבל קאן האחרון, שם זכה "היו זמנים בהוליווד" לתגובות חיוביות למדי. מקטרגיו של טרנטינו הלינו על העובדה שרובי וטייט מופיעות לפרק זמן מצומצם יחסית בסרט, ושבסצנות בהשתתפותה, רובי לא מרבה לדבר. טרנטינו דחה את הטענות על כך שהסרט מדיר נשים, ורובי יצאה להגנתו של היוצר ואמרה ששמחה על ההזדמנות לחקור את הדמות של טייט ואת "הצדדים הנפלאים שלה" גם בלי לדבר.