בימים קודרים אלו, כשכולם מחפשים תשובה וגאולה מהאיומים המתגברים, התקווה עדיין לא אבדה סופית. "הנוקמים: סוף המשחק" יגיע לאקרנים באביב הקרוב, אבל הטריילר הרשמי והמלא של שוחרר כבר היום, ולצד התרפקות על כאבי העבר, אפשר אולי לראות את האור בקצה המנהרה. אחרי הטיהור הקיומי של תאנוס בסיום "הנוקמים: מלחמת האינסוף", הגיבורים הנותרים מלקקים את הפצעים ומתכוננים לעימות הגדול על עתיד האנושות. לצד הטראומה והקושי, אפשר לציין דבר אחד לטובה – המצטרפת החדשה לחבורת הנוקמים, קפטן מארוול בכבודה ובעצמה.

אחרי ההצלחה של "קפטן מארוול", ברי לארסון מצטרפת לאנסמבל השחקנים הנוצץ, כשקפטן מארוול בגילומה מככבת בטריילר במפגש עם תור של כריס המסוורת'. הטריילר הדרמטי חוזר לבקר בעברם של הגיבורים האהובים עלינו, לצד הצצה לעולם שאחרי ההשמדה הגדולה של תאנוס. קפטן מארוול מופיעה בקטע ארוך בסיום הסרטון, שם היא עומדת פנים אל פנים מול תור, ולא ממצמצת כשהוא מזמן את הפטיש האימתני לידיו. תגובתו של האיש עם הפטיש: "היא מוצאת חן בעיני".

במהלך הטריילר אנחנו מדלגים בין תקופות שונות, עם הבזקים מעברם של איירון מן, קפטן אמריקה, רוקט ותור, לצד חזרה להכחדה הגדולה ששינתה את כללי המשחק. גיבורים נוספים שנראים בטריילר כוללים בין השאר את האלמנה השחורה, הוקאיי ואנטמן, באיחוד של כל הגיבורים ששרדו את ההשמדה. לשמחתנו, ניתן לראות בטריילר כי איירון מן ונבולה, חזרו בשלום לכדור הארץ, ואנחנו מצפים למפגש הדרמטי בין סטארק לבין קפטן אמריקה. עוד פרט קטן שישמח את המעריצים הוא חשיפת המדים החדשים של הנוקמים בצבעי אדום ולבן. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

"הנוקמים: סוף המשחק" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-25 באפריל, 2019.