נפתח בחידה - איזו תמונה מבין התמונות בקולאז' צולמה קודם? תקחו את הזמן לחשוב, אנחנו יודעים שזה קשה. בשתי התמונות מופיעה גבריאל יוניון, שזכורה לכם בתור איזיס מ"מעודדות צמודות", שם שיחקה את תפקיד קפטן נבחרת המעודדות המתחרה - ה"קלוברס". אם אתם במקרה עומדים אנחנו מציעים שתשבו, כי התמונה הימנית צולמה 19 שנים לפני השמאלית.

הסרט האהוב "מעודדות צמודות" יצא לאקרנים לפני קרוב ל-20 שנים, אבל הפרט השולי הזה לא הפריע ליוניון לחזור למדים הישנים ולהוכיח שהיא לא הזדקנה אפילו ביום אחד. לכבוד חגיגות ההאלווין, יוניון התחפשה יחד עם בתה הפעוטה, העלתה את התמונות לחשבון האינסטגרם שלה וקיבלה למעלה ממיליון לייקים. יוניון, שתחגוג את יום הולדתה ה-47 מחר, זכתה לתגובות נדהמות מגולשים שהתקשו להבין כיצד היא נראית אותו הדבר.

 

View this post on Instagram

Brought It. #CaliforniaLove

A post shared by Gabrielle Union-Wade (@gabunion) on

"אני באמת לא מבינה איך את נראית אותו הדבר. הייתי אומרת שזה פוטושופ אבל אני יודעת שזה לא. את מעוררת השראה בצורה יוצאת דופן"!, הגיבה דניאל ברוקס, שמשחקת את טייסטי ב"כתום זה השחור החדש"."איך היא לא מזדקנת? היא נראית כאילו הסרט יצא עכשיו", כתבה גולשת נוספת. "יש לך מכונת זמן ואף אחד לא סיפר לי?", הגיבה גולשת אחרת. "זה רשמי, גבריאל יוניון לא מזדקנת"', הכריז גולש נוסף.