מיטות זוגיות בבית הקולנוע (צילום: Alex Lentati)
מצליחים להתרכז בעלילה של הסרט? | צילום: Alex Lentati

מקובל כי זוגות בוחרים לצאת בדייט השני או השלישי לסרט, להתיישב בשורה האחרונה ולגשש ולמשש בחשכת האולם ובהשראת העלילה הרומנטית שמוצגת הרחק מהם על המסך. בימים החורפיים רבים לא היו מתנגדים לדלג מעל המשוכה הבירורקרטית הזו ולהתכרבל במיטה מול סרט בלפטופ.

בית הקולנוע המפורסם "אלקטריק" בנוטינג היל בא לעזרתם של הרווקים הלונדונים והציג עם פתיחתו המחודשת בתחילת השבוע את הפיתרון שלו: 14 המושבים בשורה הראשונה הוחלפו ב-6 מיטות זוגיות מרווחות ונוחות עם כיסוי קשמיר מלטף. בעת הצפייה בסרט חדש או קלאסי מתוך המבחר המוצג בקולנוע יוכלו הזוגות להתכרבל מתחת לשמיכה נעימה ולהשיק כוסות יין.

מיטות זוגיות בבית הקולנוע (צילום: Alex Lentati)
"תראה את השניים האלה מקדימה - איזה חמודים!" | צילום: Alex Lentati

ניק ג'ונס, מנהל בית הקולנוע, אומר: "במסגרת עבודות השיפוץ של הקולנוע בן 102 השנים היה חשוב לנו להמשיך ולשמר את המוניטין של הקולנוע בתור המקום היוקרתי והנוח ביותר בלונדון שבו ניתן לצפות בסרט". הוא גם הוסיף כי: "אם היה נהוג להתמזמז בקולנוע בשורה האחרונה - מעכשיו המזמוזים יהיו בשורה ראשונה מתחת לשמיכה".

בית הקולנוע "אלקטריק" נסגר בחודש יוני האחרון לאחר שפרצה בו שריפה ובתום סדרת שיפוצים ושדרוגים נפתח מחדש בתחילת השבוע. מדובר בבית הקולנוע הראשון בבריטניה שהתקין מיטות זוגיות באולם הקרנה.

כרטיסי קולנוע לשורה הראשונה יימכרו אך ורק בזוגות במחיר של 18 פאונד עבור כל צופה. לעומת זאת, מחירו של כרטיס צפייה לאדם בשאר המושבים באולם יהיה דווקא 20 פאונד. לדברי הנהלת המקום, הסיבה להנחה במחיר היא שצופים בדרך כלל מסרבים לשבת בשורה הראשונה באולם הקולנוע...