בעוד חודשים ספורים צפוי להגיע למסכים "The Revenant" – סרטו החדש והמדובר של לאונרדו דיקפריו. הסרט, בבימויו של חוזה גונזלס איניאריטו (זוכה האוסקר על "בירדמן"), מספר על סוחר פרוות במאה ה-19 שנאבק על חייו בטריטוריה קשוחה ורצחנית. עושה רושם שזה בדיוק מה שעובר על הפקת הסרט, שרק הולכת ומסתבכת.

ה"הוליווד ריפורטר" מדווח כי תקציבו של הסרט החדש כבר חרג מכל פרופורציה, ומה שהיה אמור להיות סרט של 60 מיליון דולר כבר הגיע ל-95 מיליון, וצפוי להאמיר לכ-135 מיליון. אחד מאנשי הצוות כבר הגדיר את ההפקה כ"גיהינום עלי אדמות".

האצבעות המאשימות מופנות אל המפיק ג'ים סקוצ'דופול, שלפי הדיווחים גורש מסט הצילומים, והבמאי איניאריטו. נראה שהיומרות האמנותיות של איניאריטו – חתן האוסקר הטרי על "בירדמן" – מתקשות להתיישב עם המציאות שבה מתרחשת ההפקה. איניאריטו התעקש לצלם את הסרט בלוקיישנים הקשים של אלברטה וקולומביה הבריטית, בתנאי מזג אוויר קשים, ולעשות זאת באור יום - כולל צילומים מסובכים בסגנון "בירדמן". "זה ארבע בבוקר, יש לך שעה וחצי של אור יום, וזה לא האור שאתה רוצה לצלם בו", סיפר אחד מאנשי הצוות. "אם אתה רוצה להדביק אחר כך את קטעי הצילום, הם לא יתאימו".

איניאריטו – שהכחיש את הדיווח שסקוצ'דופול גורש מהסט – הבהיר ש"אין לי מה להסתיר. היו בעיות, אבל אף אחד מהן לא גרמה לי להתבייש". איניאריטו גם התייחס לשמועות על החלפה סיטונית של אנשי צוות ואמר כי "כבמאי, אם אני מזהה כינור לא מכוון, אני צריך להוציא אותו מהתזמורת".

"The Revenant" מתרחש במאה ה-19 ומספר את סיפורו האמיתי של יו גלאס (דיקפריו), סוחר פרוות שאנשיו שודדים אותו ומשאירים אותו לגסוס למוות, אך הוא מצליח לשרוד ויוצא לנקום בהם. "היה משהו חיובי בצילום בתנאים האלה כדי להבין מה עבר על האנשים האלה", הסביר איניאריטו לאתר "Grantland". "שחקנים לא ניצבו בסטים עם מסכים ירוקים וצחקו. הם היו אומללים. והם באמת הרגישו את הקור המחורבן. הם בכלל לא שיחקו!". מבחינת הבמאי, התוצאה הסופית תצדיק גם את המהמורות שבדרך. "כשתראו את הסרט", הוא מבטיח, "תגידו 'וואו'".

"The Revenant" אמור להגיע למסכים בחג המולד הקרוב. ההפקה עדיין לא הסתיימה, אבל איניאריטו מתעקש לשמור על אופטימיות. טוב, יו גלאס עבר דברים קשים יותר.