לא לעתים קרובות אנחנו מסיימים את הצפיה בטריילר לסרט חדש כשאנחנו לא בטוחים מה ראינו. אבל הילארי דאף היא יצור מופלא, והסרט החדש שהיא מתחילה לקדם בימים אלה - מופלא לא פחות. "הרדיפה אחר שרון טייט" - תרגום לא רשמי, ובינינו, כנראה הפעם האחרונה ששם הסרט הזה יופיע בעברית משום ש... נו, בואו, מי ייבא אותו לישראל? - הוא מותחן אימה שחוזר לסיפורה של כוכבת הקולנוע שהתפרסמה בשנות ה-60, ושנרצחה על ידי חברי הכת של צ'ארלס מנסון שפרצו לביתה בלילה ה-9 באוגוסט 1969, כשהיתה בחודש השמיני להריונה. 

ראשית, בואו נצפה יחד, כקהילה, בטריילר ששוחרר אתמול -

ועכשיו בואו ננסה להבין מה ראינו פה בעצם. עלילת "שרון טייט" מסתמכת על ראיון איתה, שפורסם שנה לפני מותה. טייט התראיינה למגזין Fate, שהתמחה בחיבור בין תרבות הסלבריטאים לתופעות על טבעיות, בקיץ 1968. בראיון אמרה שיש לה "תחושה מוזרה" בביתה, וסיפרה שהיא שומעת בו קולות משונים. היא סיפרה גם על סיוט שפקד אותה, ואמרה: "ראיתי משהו או מישהו קשור לגרם המדרגות... ולא יכולתי לראות אם זה גבר או אישה, אבל איכשהו ידעתי שזה ג'יי סברינג או אני, והגרון שלו היה משוסף".

סברינג, מעצב שיער הוליוודי ובן זוגה לשעבר של טייט, נרצח גם הוא על ידי "המשפחה" של מנסון באותה התקרית. בסרט, יגלם את דמותו ג'ונתן בנט, שאתם מזהים אולי מ"אוקוורד" אבל מזהים בוודאות מ"ילדות רעות". כן, ליזי מקגוויר וארון סמואלס בגרו, ועכשיו הם שני גיבוריו של סרט אימה בעל סוף עגום וידוע מראש. ואם הליהוקים התמוהים (אל דאף ובנט תצטרף הדוגמנית והשחקנית לידיה הרסט, שתשלים טריו יפהפה של די-ליסטים) לא הורידו לכם מספיק והשחזור ההיסטורי המבולבל לא הוציא לכם את החשק לחיות, תשמחו ולא תופעתו לדעת שדאף צילמה את כל התפקיד הראשי שלה בסרט בשבועיים בלבד. אכן, סימן למחויבות ואיכות.

נוסף על כל אלה, משפחתה של טייט התנגדה לו נחרצות כבר מהרגע הראשון. דברה, אחותה של טייט, התראיינה למגזין "פיפל" בשנה שעברה וגינתה את הסרט על ניצול זכרה של אחותה, וכינתה את עלילת הסרט, שמתגאה בכך שהוא מבוסס על אירועים אמיתיים, "המצאה מוחלטת". "לא משנה מי תשחק (את שרון)", אמרה טייט, שהיתה בת 16 בלבד כשאחותה נרצחה. "זה פשוט בטעם רע. כולם ממהרים לשחרר משהו לרגל שנת ה-50 לאירוע הנוראי הזה, וזה חסר כל קלאסה".

"אני יודעת בוודאות שלא היו לא חזיונות - בשנתה או כשהיתה ערה - שישספו לה או לג'יי את הגרון", המשיכה דברה טייט. "וידאתי את זה עם כל החברים החיים שלה. אף אחד לא שמע על זה. זה וולגרי, וולגרי, וולגרי". טייט לא טועה באבחנתה, ובקיץ הקרוב יעלה למסכים גם "היו זמנים בהוליווד", סרטו החדש של קוונטין טרנטינו, שיכיל גם הוא עיסוק ברצח שרון טייט. בסרט של טרנטינו, טייט תגולם על ידי מרגו רובי, ועל אף שעוד לא ראינו ממנו ולו בדל טריילר, אנחנו מאמינים שהוא יהיה - או לפחות יראה - טוב יותר מהסרט של הילארי דאף. היינו אומרים שזה החיזיון שלנו.