רנה זלווגר היא אחת השחקניות העסוקות בזמן האחרון, וזה בכלל לא מפתיע. אחרי שלקחה הפסקה של שש שנים מהוליווד וטיפלה בעצמה, היא חזרה עם כוחות מחודשים.

בראיון לניו יורק מגזין, התייחסה זלווגר לפסק הזמן שלקחה ולדיכאון ממנו סבלה. "לא הייתי בריאה ולא טיפלתי בעצמי. הייתי האחרונה בסדר העדיפויות שלי", אמרה זלווגר. "הלכתי לפסיכולוג והוא אמר שאני מבזבזת 99 אחוז מהחיים שלי בתור האישיות הציבורית שאני, ורק אחוז אחד בלחיות את חיי. הייתי צריכה לא לעשות כלום, לא לדעת מה התוכניות שלי יהיו לעוד שנתיים מהיום". הודות לפסיכולוג, זלווגר הבינה שהיא סובלת מדיכאון. "אין כמו השפלה בינלאומית כדי לקבל פרספקטיבות", הודתה זלווגר. "זה עזר לי לראות באופן ברור מה חשוב לי, ולהעיף את השטחיות המציקה". זלווגר הדגישה שהתקופה הקשה שלה נמשכה שנה בלבד, וחוץ ממנה היו לה חמש שנים טובות ומאושרות של מנוחה.

רנה זלווגר פולו אפ (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
מימין - לפני 2014, משמאל - האירוע שהצית את השמועות על הניתוח | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL

בשנת 2014, במהלך פסק הזמן שלה מהוליווד, זלווגר הגיעה לצעוד על השטיח האדום באירוע של המגזין אל. השחקנית, שלא בדיוק נראתה כמו עצמה, קיבלה תגובות רבות על המראה החדש שהציגה. יודעי דבר טענו שהכוכבת עברה ניתוחים פלסטיים, וזלווגר התייחסה לנושא כבר אז, בראיון למגזין People: "נראה שאנשים שמנסים לחפור ולמצוא אמיתות מרושעות שלא קיימות לא ירדו לי מהגב עד שלא אענה להם. אני שמחה שאנשים חושבים שאני נראית שונה! אני חיה חיים שונים, מאושרים ומספקים יותר, ואני מאושרת מכך שזה ניכר לעין. חבריי אומרים שאני נראית שלווה".

כיום, זלווגר חושפת מה היא חושבת על השמועות שטוענות שעברה ניתוחים פלסטיים: "זה מעציב אותי, אני לא מסתכלת על יופי בצורה הזאת, ואני לא חושבת על עצמי ככה. אני אוהבת את המוזרויות שלי, זה מאפשר לי לעשות את מה שאני עושה. אני לא רוצה להיות מישהי אחרת. שכרו אותי לעבוד עם שיער פרוע כשלבשתי ג'ינס כחול ונעלתי מגפי בוקרים. לא הייתי צריכה להשתנות כדי להתחיל לעבוד, אז למה שאני פתאום אנסה להתאים את עצמי?".

בימים אלו תוכלו לראות את זלווגר משחקת בסדרה "השלכות" של נטפליקס, בנוסף, היא מככבת בסרט ביוגרפי חדש בו היא מגלמת את דמותה של ג'ודי גארלנד ויצא לאקרנים ב-27 בספטמבר. המבקרים מנבאים לזלווגר מועמדות לאוסקר על תפקידה בתור הזמרת. זלווגר גם לא שוללת אפשרות לחזור לשחק את דמותה האייקונית של ברידג'יט ג'ונס.