שלוש מילים בלבד, זה כל מה שנזקק לו ארנולד שוורצנגר כדי להיכנס להיכל התהילה של הקולנוע. "I'll be back" שאומר השרירן האוסטרי בסרט הקאלט "שליחות קטלנית", נבחר למשפט האהוב ביותר בתולדות הקולנוע בסקר שנערך לאחרונה על ידי חברת הסטרימינג Lovefilm. רבע מהמשתתפים בסקר בחרו לתת את קולם למשפט האלמותי של המחסל מקלאסיקת המד"ב של ג'יימס קמרון.

שוורצנגר, לשעבר מושל מדינת קליפורניה, הצליח להביס בדרך את "בונד, ג'יימס בונד" (14%), שנאמר לראשונה על ידי שון קונרי ב"דוקטור נו" והפך לסמל המסחרי של 007. משתתפי הסקר שנערך לכבוד יציאת הסרט "והרי החדשות 2" בכיכובם של וויל פארל וסטיב קארל, בחרו ב"סופרקאליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס" למקום השלישי (10%). לא, לא נתקעה לנו המקלדת. זהו כמובן אחד ממשפטיה הבלתי אפשריים של מרי פופינס. מעניין אם הם יכולים להגיד אותו שלוש פעמים מהר.

עוד משפטים מוכרים שהגיעו למקומות הראשונים בסקר עליו ענו 1,806 אנשים הם: "Who you gonna call?" האלמותי מ"מכסחי השדים" שהגיע למקום הרביעי (9%), "'Elementary, my dear Watson" של שרלוק הולמס, שהוא גם המשפט הוותיק ביותר ברשימה, נמצא איתנו משנת 1939 וקיבל 8% מהקולות. "Heeeere's Johnny" המצמרר של ג'ק ניקולוסון מה"ניצוץ" קיבל 7% וכמובן אי אפשר בלי "Run, Forrest, Run" מ"פורסט גאמפ" שגם הביא לטום הנקס את פרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר ב-1994 וגם זכה ב6% מהקולות.

עורכת LOVEFiLM, הלן קאוולי, סיכמה: "יש משפטים שמזוהים ומצוטטים בכל העולם שוב ושוב. מעניין לראות איך שורה אחת יכולה לתפוס ולהחיות את הדמות בצורה כל כך מוחשית".

>> בואו לפייסבוק שלנו