לינדה המילטון עומדת לחזור למסכים שלנו בסרט "שליחות קטלנית: גורל אפל", וההתרגשות גדולה. הסרט המדובר שעתיד לצאת לאקרנים בסוף חודש אוקטובר הקרוב, יהיה הסרט השישי בסדרה ויהווה המשך ישיר לעלילות שני הסרטים הראשונים בסדרה.

בראיון לרגל קידום הסרט, חשפה המילטון פרט אישי שהפתיע מעריצים רבים. "התנזרתי במשך 15 השנים האחרונות", גילתה המילטון לניו יורק טיימס. "איבדתי ספירה, אבל זה פשוט לא משנה לי. יש לי מערכת יחסים מאוד רומנטית עם העולם, ועם האנשים שממלאים אותו".

לפני שניהלה מערכות יחסים עם העולם, המילטון ניהלה מערכות יחסים עם אנשים בשר ודם. המילטון, 62, הייתה נשואה לשחקן ברוס אבוט בשנות השמונים ולשניים נולד בן. אחרי שהתגרשו, המילטון התחתנה ב-1997 עם הבמאי ג'יימס קמרון, שעמד מאחורי סרטי "שליחות קטלנית", ביחד הם הביאו לעולם בת. השניים התגרשו שנתיים לאחר מכן כשנודע להמילטון שקמרון מנהל רומן עם אחת השחקניות ב"טיטאניק", סוזי איימס שגילמה את נכדתה של רוז.

המילטון תשחק ב"שליחות קטלנית: גורל אפל" לצד ארנולד שוורצנגר, ותחזור לגלם את דמותה של שרה קונור, הלוחמת הקשוחה שתעשה הכל כדי להגן על בנה, ג'ון קונור, המנהיג העתידי של האנושות.