גיבורת העל וונדר וומן, בגילומה של גל גדות, כבר כבשה את ליבן של מיליוני מעריצות ברחבי העולם, מקטנטנות ועד גדולות, וכעת הצטרפה למועדון נציגה מכובדת במיוחד – ג'ינה דייויס. השחקנית זוכת האוסקר התוודתה בראיון למגזין "וראייטי" על אהבתה לסרט ואמרה כי פנתה לבמאית פאטי ג'נקינס והביעה את רצונה להשתתף בסרט ההמשך. דיוויס, הזכורה מתפקידה בסרט "תלמה ולואיז", היא תומכת ידועה של ייצוג נשי הולם בהוליווד, ואין זה מקרי שבחרה לפרגן לסרט גיבורת העל המצליח בהיסטוריה, וסרט הלייב אקשן הרווחי ביותר שנעשה על ידי אישה.

בראיון ל"וראייטי" אמרה דיוויס: "אין ספק ש'וונדר וומן' היה צריך להיעשות, ואני יותר מנרגשת מהדרך בה הוא יצא בסוף. פגשתי את פאטי ג'נקינס ואמרתי לה - 'אני בטוחה שאת הולכת לעשות סרט המשך ואם את צריכה מישהי שתשחק כל דמות של אמזונה, את תמיד יכולה לקחת אותי, אני פנויה'. אהבתי את הסרט, ואני רוצה לעשות עוד סרטים כאלה, החלום שלי שתהיה לי סדרה בסטרימינג שבה אני אוכל להיות בת ז**ה קשוחה". בסרט הראשון שיחקה השחקנית המוערכת רובין רייט ("בית הקלפים") דמות של אמזונה, אז נראה שהחלום של דיוויס בהחלט בר הגשמה.

ג'נקינס נמצאת כעת בתהליכי פיתוח של התסריט לסרט ההמשך של "וונדר וומן", שעלילתו תמוקם בארצות הברית בזמן המלחמה הקרה. בסוף השבוע דווח באתר "דדליין" כי ג'נקינס נמצאת במשא ומתן על התנאים הכספיים של השתתפותה בסרט ההמשך. לפי הדיווח, ג'נקינס דורשת לקבל שכר דומה לזה שקיבלו במאים גברים אחרים, כמו זאק סניידר, שביים את "באטמן נגד סופרמן". לפי האתר, הבמאית קיבלה בין 1.5 ל-3 מיליון דולר על "וונדר וומן", שהכניס יותר מ-800 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם עד עתה. סניידר לעומתה, קיבל יותר מ-10 מיליון דולר על בימוי "איש הברזל", שהצליח פחות מסרטה של ג'נקינס בקופות ובקרב המבקרים.

לפני כחודשיים אמרה ג'נקינס למגזין "אנטרטיימנט וויקלי": "עשיתי את 'וונדר וומן', עכשיו אני רוצה לעשות את 'וונדר וומן 2'. זה סיפור יפייפה וזה זמן חשוב לספר אותו, יחד עם האנשים שאני אוהבת". לפי הדיווח באתר "דדליין", למרות חילוקי הדעות הכספיים, ההסכם עם ג'נקינס צפוי להיחתם בקרוב, וכל הסימנים מצביעים על כך שהיא אכן תביים את סרט ההמשך לעלילות גיבורת העל. "וונדר וומן 2", בכיכובה של גדות, צפוי לצאת לאקרנים ב-13 בדצמבר 2019. 

mako תרבות בפייסבוק