תכף נסכם עשור ונגיד ל-2019 ולסרטים היפים שהיא הביאה איתה להתראות, אבל לפני כדאי לעצור, להסתכל מעבר לאופק ולהבין מה מצפה לנו בשנה הבאה. IMDb פרסמו את רשימת עשרת הסרטים הכי מצופים של 2020, ואנחנו בכלל לא ראינו את זה בא.

לפי הרשימה, "ציפורי הטרף" (או בשמו המלא - "ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת") הוא הסרט שאנשים הכי מצפים לו בשנה הקרובה. הסרט מספר על הרפתקאותיה של הארלי קווין (בגילומה של מרגו רובי) אחרי הפרידה מהג'וקר והצטרפותה לחבורת גיבורות סוררות, שחברו יחד כדי להילחם בקרטל פשע חדש בעיר גות'האם. קווין תכיר את הציידת (Huntress), שם הקוד של הלנה ברינטלי, בתו של מאפיונר נודע שמשפחתה חוסלה על ידי ארגון פשע מתחרה. תגלם אותה מרי אליזבת ויינסטד מ"דרך קלוברפילד 10" ו"פארגו". ג'רני סמולט-בל ("דם אמיתי") תשחק את בלאק קנרי/דיינה לאנס, גיבורת על ותיקה שהופיעה כבר בעשרות סדרות מבית די. סי. השחקנית אלה ג'יי בסקו תגלם את קסנדרה קיין, מתנקשת צעירה, ורוזי פרז תשחק את הבלשית רנה מונטויה, שתספק לבנות גישה למערכת החוק מהצד הנכון שלה.

במקום השני נמצא "סוניק - הסרט", שזכה לביקורות קשות אחרי הטריילר הראשון בו הופיעה דמותו, מה שגרם לאולפנים לחזור לשולחן השרטוטים ולהציג את סוניק בלוק משופר, שהתקבל בצורה טובה יותר. במקום השלישי נמצא הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק", הסיקוול לקאלאסיקה משנות השמונים. הסרט הרביעי ברשימה הוא "לא זמן למות", הסרט ה-25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד. זהו הסרט האחרון בו דניאל קרייג יגלם את 007, והטריילר שיצא לאחרונה גרם למעריצים להתרגש. בסרט קרייג יפגוש נבל חדש, אותו יגלם כוכב "רפסודיה בוהמית", ראמי מאלק.

רק במקום החמישי יש זכר ראשון לאולפני דיסני, עם הסרט החדש של מארוול "האלמנה השחורה". גם הסרט שנמצא במקום השישי שייך לדיסני - גרסת הלייב אקשן ל"מולאן". למרות כל הרעש באינטרנט "וונדר וומן 1984" מופיע רק במקום השביעי ברשימה. במקום השמיני נמצא הסרט "חולית", הפקה עתירת תקציב שמבוססת על ספר המד"ב של פרנק הרברט. המיקום הנמוך יחסית של הסרט מפתיע בהתחשב בכוכבים המופיעים בו - טימותי שאלאמה, זנדאיה וג'ייסון מומואה.

במקום התשיעי נמצא "קינגס מן: ההתחלה" ואחרון חביב ישנו "מהיר ועצבני 9". IMDb חשפו כיצד אספו את הנתונים: "במקום לקבל דירוג ממבקרים מקצועיים, בדקנו באילו סרטים התעניינו 200 מיליון האנשים שגלשו באתר בחודש האחרון. הנתונים האלה מתעדכנים מדי שבוע במהלך השנה".