אין תמונה
חוזרות לביקיני?
המבקרים צקצקו, הצופים הזדעזעו, אבל כל זה לא באמת משנה. המסיבה חייבת להימשך וסרטו הפרובוקטיבי של הרמוני קורין יזכה בקרוב לסיקוול. חברת הפקת "Wild Bunch" הודיעה שבידיה כבר תסריט מוכן שנכתב על ידי אירווין וולש ("טריינספוטינג"), ושזכויות ההפצה של הסרט יימכרו כבר במסגרת השוק של פסטיבל קאן הקרוב, שייפתח ב-14 במאי.

כזכור, "ספרינג ברייקרס" הביא את סיפורן של ארבע בנות קולג' שמבצעות שורה של פשעים כדי לממן את המשך שהותן בחופשת האביב. הסרט, בכיכובן של סלינה גומז, ונסה האדג'נס, אשלי בנסון ורייצ'ל קורין, הכיל כמה וכמה סצנות מין מפורשות וכן שימוש נרחב באלימות ומין. עם זאת, התפקיד שמילא ג'יימס פרנקו בסרט (גנגסטר שמשתף פעולה עם הבנות), גרף לא מעט שבחים ואף הוביל לשמועות על מועמדות אפשרית לאוסקר.

בסרט החדש, שייקרא "Spring Breakers: The Second Coming", ייתקלו הגיבורות בכת נוצרית קיצונית ואלימה, שתנסה לכפות עליהן את חוקי הדת. בשלב זה לא ברור אם פרנקו עצמו ישוב לגלם את הדמות, ונראה כי אף אחת מהכוכבות של הסרט המקורי לא מעורבת בו בשלב זה. מה שבטוח הוא שהבמאי, הרמוני קורין, לא ייקח חלק בסרט החדש.

"ספרינג ברייקרס" הופק בתקציב זעום של 5 מיליון דולר והניב הכנסות של 31 מיליון דולר ברחבי העולם. 600 אחוזי הרווח האלה הם ככל הנראה הסיבה העיקרית לכך שבקרוב נשמע שוב את המילים "Sping Breakers Forever" נלחשות מכל כיוון.