1. קארה דלווין מצטלמת בעירום מלא ופותחת הכל בראיון מיוחד

אחת הכוכבות הגדולות של סרט הקומיקס החדש והמושמץ "יחידת המתאבדים", הדוגמנית קארה דלווין, הצטלמה בסוף השבוע בעירום מלא למגזין אסקווייר. לצד התמונות החושפניות, דיברה דלווין בפתיחות על הדיכאון איתו התמודדה כנערה. "הייתי אובדנית", הסבירה. "לא יכולתי להתמודד עם זה יותר. הבנתי כמה אני בת מזל וכמה פריבילגיות יש לי, אבל כל מה שרציתי היה למות. הרגשתי כל כך אשמה בגלל זה, ושנאתי את עצמי בגלל זה, ואז נוצר מעגל. לא רציתי להתקיים יותר". 

מצד שני, דלווין סיפרה בהתרגשות על האהבה הגדולה שהיא חולקת עם בת זוגה, המוזיקאית סיינט וינסנט. "הפעם זה מרגיש אחרת", סיפרה. "זה כאילו כשאת מוצאת אהבה אמיתית את מסתכלת אחורה על הקשרים שהיו לך ואומרת 'או, זה היה קצת הרסני'". 

עוד ב-mako תרבות: 

2. רנה זלווגר מכחישה שעברה ניתוחים פלסטיים ותוקפת את התקשורת

השחקנית הותיקה פרסמה בסוף השבוע טור מיוחד פרי עטה באתר האפינגטון פוסט תחת הכותרת "אנחנו יכולים לעשות זאת טוב יותר". במאמר מתייחסת זלווגר לשמועות שרצות בשנים האחרונות שעברה ניתוחים פלסטיים, אותן כבר הכחישה מספר פעמים בעבר. "לא קיבלתי החלטה לשנות את פניי ולנתח את עיניי. העובדה הזאת לא נושאת חשיבות לאף אחד, אבל האפשרות עצמה הפכה לנושא שיחה וכתיבה של עיתונאים מכובדים והועמדה במרכזו של דיון ציבורי - דוגמה מדאיגה לבלבול בין חדשות לבידור ולקיבעון של החברה שלנו על חיצוניות. אולי נוכל לדבר יותר על האתגרים החברתיים הרבים איתם אנחנו מתמודדים ואיך נוכל לפעול טוב יותר".

רנה זלווגר אוקטובר (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
זלווגר | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL

3. דוקטור תציל אותי: יו לורי מ"האוס" חוזר לגלם רופא

אחרי 8 שנים ארוכות בתפקיד הרופא המכור, המבריק ושונא האדם ד"ר האוס, יו לורי חוזר לגלם איש רפואה בסדרה חדשה של רשת הולו. "צ'אנס", דרמה בת 10 פרקים, תעקוב אחר ניורופסיכיאטר שנשאב לעולם מסתורי ומסוכן בעקבות מטופלת לשעבר ובעלה המתעלל. צפו בטיזר הראשון לסדרה, שתעלה באוקטובר.