אתר התאונה של פול ווקר (צילום: David Buchan, GettyImages IL)
הטיול הקצר נגמר בטרגדיה ענקית | צילום: David Buchan, GettyImages IL
התאונה הקשה שגבתה את חייו של כוכב "מהיר ועצבני", פול ווקר בליל שבת האחרון לא יורדת מהכותרות. אחרי ההלם וההספדים שהציפו את הרשת מצד מכריו והשחקנים שכיכבו לצדו של ווקר, מופנית כעת תשומת הלב לחקירת משטרת לוס אנג'לס באשר לנסיבות התאונה. כזכור, ווקר נסע במכונית הפורשה של חברו, רוג'ר רודאס, כשהרכב סטה לפתע, התנגש בעמוד תאורה בעיר סנטה קרליטה והתלקח. השניים עשו את דרכם חזרה מאירוע צדקה למען נפגעי ההוריקן בפיליפינים.

ממשרדו של השריף המחוזי נמסר שהחקירה נמצאת עדיין בשלבים ראשונים, אולם החוקרים שמונו לבדיקת התאונה מעריכים כבר כעת כי למהירות הנסיעה הייתה השפעה על התוצאה הקטלנית. התמרור שמוצב בכביש בו אירעה התאונה מגביל את מהירות הנסיעה ל-72 קמ"ש, כעת מנסים החוקרים להבין האם סיבוב במהירות גבוהה גרם למכונית לאבד אחיזה או שמא היה זה גורם אחר שהסיט את תשומת לב הנהג ברגע המכריע.

אתר התאונה של פול ווקר (צילום: David Buchan, GettyImages IL)
המילים האחרונות: "אחזור בעוד חמש דקות" | צילום: David Buchan, GettyImages IL
תמונות חדשות שמתפרסמות בשעות האחרונות מציגות את ווקר נכנס מחויך למכונית בתום האירוע. "המילים האחרונות שלו היו: 'היי, אחזור בעוד חמש דקות, בסדר?'", סיפר ג'ים תורפ, אחד המשתתפים באירוע הצדקה. תורפ סיפר שהשניים תכננו לצאת לטיול קצר והספיקו להתרחק קילומטר בלבד מהמקום כששמע קול פיצוץ רם. בנו הקטן של רודאס, ששהה אף הוא באירוע, רץ מיד למקום התאונה. הנוכחים במקום ניסו לעצור אותו, אולם לא הספיקו למנוע ממנו לראות את התמונות הקשות.

אתר התאונה של פול ווקר (צילום: David Buchan, GettyImages IL)
המעריצים מתקשים להיפרד | צילום: David Buchan, GettyImages IL
מעדויות נוספות עולה שמשתתפי האירוע ניסו לכבות את הרכב הבוער במשך מספר דקות ללא הצלחה. עם הגעת כוחות ההצלה לא נותר אלא לקבוע את מותם של שני הנוסעים. חקירת המשטרה צפויה להימשך מספר ימים נוספים שבסיומם נוכל לקבל תמונה ברורה הרבה יותר של הנסיבות שהובילו למותם הטראגי של ווקר ורודאס. 

>> בואו לפייסבוק שלנו