חדשות טובות לצמד הבמאים הישראלי אהרון קשלס ונבות פפושדו: כפי שפורסם לראשונה באתר JoBlo, קיימת סבירות גבוהה לכך שהשניים יביימו את סרט גיבורי העל המבטיח "Dark Universe", המבוסס על הקומיקס "Justice League Dark". קשלס ופפושדו, שקנו לעצמם שם בינלאומי בזכות סרטיהם "מי מפחד מהזאב הרע?" (שזכה בין השאר לתמיכתו של קוונטין טרנטינו) ו"כלבת", מועמדים לשמש כבמאים של הסרט, לאחר שגיירמו דל טורו פרש מהפרויקט. קשלס ופפושדו מוזכרים כמועמדים מובילים לצד הבמאי האורוגוואי פדה אלברז.

בפעם האחרונה שדיווחנו לכם על התפתחות בקריירה של השניים, זה היה כשהשניים נשכרו על ידי אולפני סוני כדי לביים את הרימייק האמריקאי למותחן ההונג קונגי המצליח "Vengeance" , שיצא לאקרנים ב-2009. מאז לא שמענו על ההפקה הזו דבר, מה שעשוי לחזק את ההשערה כי צמד הבמאים הישראלי יקח על עצמו פרויקט אחר. 

"Justice League Park"
"Justice League Dark" - הקומיקס שעליו יבוסס הסרט

בהנחה שהפקת "Dark Universe" של אולפני וורנר אכן תצא לדרך, תתרחש עלילת הסרט ביקום הבדיוני של די. סי. קומיקס, בו פועלים בין השאר סופרמן, באטמן וכמובן - גל גדות (כלומר, וונדר וומן). בין השמות המסקרנים שמשודכים לפרויקט: קולין פארל, רון פרלמן ומוניקה בלוצ'י. מקשלס ופפושדו לא התקבלה תגובה עד כה.

עוד ב-mako תרבות: