תחפושות וונדר וומן היו הדבר הכי חם בליל כל הקדושים השנה, וכעת מסתבר שהפופולריות העצומה של דמותה של גל גדות כבשה גם את ילדיו של גיבור על אחר. כריס האמסוורת, הלא הוא תור האל הנורדי מסרטי מארוול, סיפר בראיון לתכנית הבוקר “Good Morning America” כי שלושת ילדיו ביקשו להתחפש השנה לאמזונה הישראלית.

מעבר ליריבות בין חברת די.סי של "וונדר וומן" לבין חברת מארוול של תור, בעיה קטנה הציקה להמסוורת - שניים מילדיו הם בכלל בנים. אך למרות ההחלפה המגדרית, הבחירה בדמות אישה לא הטרידה את הכוכב האוסטרלי. מה שכן הציק לו, הייתה העובדה שהם לא שקלו בכלל להתחפש לדמות אותה מגלם אביהם, ובחרו בדמותה של גדות בלי לחשוב פעמיים.

המסוורת סיפר על תגובתו לדרישה הגורפת של ילדיו: "אמרתי, 'זה אחלה, אבל מה עם תור?' שלושתם ענו ביחד, 'לא'. שאלתי אותם, 'מי יותר חזק?', והם ענו וונדר וומן. אבל אני שמח להיות מקום שני אחרי וונדר וומן".

השחקן האוסטרלי סיפר כי מסורת חגיגת ליל כל הקדושים החלה רק כשמשפחתו עברה לארה"ב: "אנחנו הגענו מאוסטרליה, אז לא ממש חגגנו את זה שם. באזורים הפראיים שם, לא ממש היו בתים בסביבה, אז אתה סתם מסתובב בין העצים ומחפש אוכמניות. אבל עכשיו הם מתרגשים, כשיש סביבם את כל השוקולדים והסוכריות".

למרות האכזבה מבחירת ילדיו, נראה שאפילו כריס מכיר בעליונות של אשת הפלדה על פני האל הנורדי המטופש אותו הוא מגלם. הסרט הבא בכיכובו, "תור: ראגנארוק", ייצא לאקרנים בסוף השבוע הקרוב, אך נראה שלפחות בבית משפחת המסוורת, יש רק גיבורת על אחת שניצבת בגאון מעל כולם – וקוראים לה גל גדות.

mako תרבות בפייסבוק