"האביר האפל" הוכתר על ידי רבים כסרט הקומיקס הטוב בכל הזמנים, וכאחד הסרטים הטובים בשנות האלפיים. אך סרטו עטור השבחים של כריסטופר נולן אינו חף מבעיות, ויעיד על כך גולש אחד שהצביע על רגע מוזר למדי בסצנה בה הג'וקר (הית' לדג'ר) מבקר את הארווי דנט (ארון אקרהרט) בבית החולים לאחר שחצי מפרצופו נשרף. הסצנה המצמררת, בה הג'וקר לבוש במדי אחות לבנים, היא דוגמה נוספת להופעתו החד פעמית של לדג'ר (שעליה זכה באוסקר לאחר מותו):

לצד הנאום טורד המנוחה של לדג'ר, הרגע שתפס את עינו של הגולש הקטנוני התרחש ממש בפתיחת הסצנה: הג'וקר ניגש בתחפושת האחות לדנט, שמתאושש ושב להכרה. כשהג'וקר מסיר את מסיכת הפה, דנט מבין שלא מדובר באחות רחמנייה, אלא בפושע הפסיכופת שטלטל את גות'הם. הגולש העלה סרטון של הרגע המטופש וכתב: "רגע גדול בתולדות הקולנוע זה כשהארווי לא יכול לזהות את הג'וקר עד שהוא מסיר את מסיכת המנתחים".


למרות שהג'וקר לא נראה בשום מידה כמו אחות או אשה, הכל מתנהל כשורה עד שהוא מסיר את מסיכת הפה הקטנה וחושף את פרצופו המלא. ברגע החשיפה, דנט מתפתל במיטתו כאילו הכה בו ברק, אבל גם לפני הסרת המסכה הסמלית ברור לחלוטין שמדובר בג'וקר. אין ספק שדנט יכיר את פניו הזכורים של הג'וקר, ותחפושת האחות לא מטעה אף אחד, אז למה הוא כל כך מופתע? יכול להיות שבעולמות הקומיקס יש לאנשים בעיה קשה לראות מעבר לאקססוריז, כמו במקרה של המשקפיים שמסוות את זהותו האמיתי של קלארק קנט.

חלק מהצופים יגידו שדנט עוד מטושטש ונמצא במצב קשה, אך אם זה ההסבר, מדוע הוא מקפץ במיטתו בכזאת דרמטיות? מעבר לכך, דנט מעיד כי לא קיבל תרופות לשיכוך הכאבים, אז לא כל הסבר הטשטוש הוא קצת מפוקפק. אולי הוא חשב שאביבית בר זהר החליטה לעשות יום התרמה בבית החולים של גות'הם, או שהאחות שמטפלת בו היא ילדת אימו מושבעת עם גוף של מאבטח במועדון באלנבי, ואולי לא היה לו נעים לחשוד בזהות האחות ובטעות לעשות לה בודי שיימינג.

כך או כך, גם עם עין אחת היינו מזהים את הטרוריסט הכי גדול בעולם בשמלה לבנה שקטנה על מידותיו. אנחנו כבר דמיינו את אוסאמה בן לאדן מחליף לנו קתטר, אז נעצור פה את התרגיל המחשבתי. אבל הארווי, תתעורר על החיים שלך בבקשה, זה לא מסובך, אם אתה רואה גוש בולבוסי ומצולק מרוח באיפור מרושל, זה כנראה הג'וקר אחריו אתה רודף כל הסרט, ולא סתם אחות גותית עם וודג' בעייתי.