אין תמונה
"אבל זה היה בנושאי עבודה". מדונה
מסתבר שלהיות נודניק חסר התחשבות זאת מחלה גלובלית. לא רק הזרים המוחלטים שיושבים לידכם בקולנוע יכולים לסנוור אתכם להתמוטטות עצבים במהלך סרט, גם מי שאמורים להיות בעלי קצת יותר קלאסה לא מתביישים לחשוף את הדושיות שלהם בפומבי. פרסום שעלה בסופ"ש האחרון בפייסבוק הוביל ללא פחות מאשר השעייתה של אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם מכניסה לשורה של אולמות בארצות הברית עד להודעה חדשה.

הכל החל כאשר המרצה ומבקר הקולנוע, צ'ארלס טיילור בחר לשתף סטטוס של תלמיד לשעבר שביקר בפסטיבל הסרטים של ניו יורק, המתקיים בימים אלה. "הלילה במהלך ההקרנה של '12 שנים של עבדות', ישבתי מאחורי בלונדינית מסתורית עם כפפות תחרה שחורות שלא הפסיקה לסמס במכשיר הבלאקברי שלה לאורך כל המחצית הראשונה של הסרט. בסופו של דבר האישה שישבה לצידי טפחה לה על הכתף וביקשה שתפסיק ונענתה בלחישה אכזרית: 'זה בנושאי עבודה...משעבדת!'".

בהמשך הסטטוס תיאר הכותב כיצד תכנן לספר לאישה המסתורית כמה היא חצופה בסיום הסרט, אלא שעם עליית הכתוביות היא חמקה במהירות החוצה. "שני הגברים שישבו לידה הסתכלו זה על זה ושאלו 'מי זאת הייתה' ואז הביטו למטה וראו מעטפה עם הכיתוב: 'מדונה – 2 כרטיסים'. הבטנו לצד השני של האולם ושם היא הייתה, מדונה בכבודה ובעצמה. נשענת על הקיר עם כפפות התחרה השחורות שלה. האדם הכי נורא באמריקה".

מדונה (צילום: Splashnews, splash news)
רק הורדות בתקופה הקרובה | צילום: Splashnews, splash news
נושא ההפרעה באולמות הקולנוע הפך לאחרונה מדובר במיוחד בארה"ב, כשאחד הדוברים הנלהבים ביותר נגד ההפרעה לחוויית הצפייה היה טים ליג, מייסד רשת בתי הקולנוע "Alamo Drafthouse", שבו התקיימה הקרנת הסרט. הרשת אף יצאה לאחרונה בקמפיין של סרטונים ויראליים בכיכובם של סלבס שמעודדים את הצופים להפסיק להשתמש בטלפון כשהאורות באולם כבים.

בתגובה פרסם ליג ציוץ בטוויטר שלו ובו קבע שמדונה לא תוכל להניח את כף רגלה באף אחד מבתי הקולנוע של הרשת לפני שתספק התנצלות פומבית לכל מי ששהה באולם באותו ערב. הזמרת עצמה עדיין לא טרחה להגיב להחרמה הזאת. יכול להיות שבדיוק היו לה כמה הודעות חשובות להשלים.

>> גמר מוקדם: כוכב "50 גוונים של אפור" פרש במפתיע
בואו לפייסבוק שלנו