"פארקולנוע" שיוקם במיוחד לרגל פסטיבל הקולנוע ירושלים 2018 ויפתח ב- 28 ביולי, יכיל מתחם הקרנה קיצי בו יתקיימו משעות אחר הצהריים ועד הלילה הקרנות על גבי מסך ענק תחת כיפת השמיים, מתחם פעילויות ויצירה קולנועיות לילדים, מתחם אגאדיר הכולל במת היפ-הופ, רמפות ומופעי סקייטרים וקולנוע-על-המים. והפלוס הגדול? כרטיס הכניסה הוא במחיר כניסה סמלי של 20 ₪ בלבד.

המתחמים והבמות שיגרמו לילדים שלכם להתאהב בקולנוע

במתחם הילדים יוקמו מגוון תחנות: אולפן גרין-סקרין אינטרקטיבי בשיתוף עם אוטופיה, פינות יצירה עם צעצועי קולנוע של פעם וטרמפולינת פופקורן ענקית עם בלונים ואוויר שהילדים שלכם ירגישו בה כפופקורנים קטנים בעצמם.


במתחם הבריכה יוקרנו סרטים וסדרות העוסקים במים, תוך כדי שהצופים שטים על המים בסירות גומי: בת הים הקטנה, בובספוג, מואנה, אבא גנוב, מלתעות והקרנה מיוחדת של ״הבנים והבנות״ בשיתוף עם ערוץ הילדים ובהשתתפות השחקנים.


במתחם המרכזי יוקרן הסרט ״אינדיאנה ג׳ונס ושודדי התיבה האבודה״ עם פסקול שיבוצע בלייב על ידי התזמורת הסימפונית ירושלים, בניצוחו של מאסטרו אנטוני גבריאל. בנוסף, תזכו להיות בהקרנת הבכורה לשני פרקים מהעונה החדשה של ״אלישע״ בהשתתפות הכוכב יובל סמו ויוצרי הסדרה, תיהנו מחגיגות 20 שנה לסרט הקאלט ״ביג ליבובסקי״ ותוכלו לפגוש את כוכבי ויוצרי הסדרה ״שאבאבניקים".


במת ההיפ הופ של חבורת שיגולה (של כהן ומושון) תארח בכל ערב את מיטב הסצינה הישראלית עם הופעות של נווה צור, פלד, סוויסה, ערוץ הכיבוד, כהן @מושון ועדן דרסו.

מלבד ההקרנות והפעילות, בפארק יוצבו מגוון פוד-טראקס מגניבות ומגוונות. הילדים יבחרו מה מתחשק להם לאכול, ויחד תוכלו לעשות פיקניק בפארק.

איפה, מתי וכמה?

שעות פעילות:
ערב פתיחה מוצ״ש 28/7 - 21:00-00:00
ראשון עד רביעי 29/7-1/8 - 16:00-23:00

עלות כרטיס (המקנה כניסה ליום פעילות שלם): 20 ₪
רכישת כרטיסים החל מ ה – 24.6.18 בטלפון: 9377* | באתר