אנחנו ממש לא רוצים לנפץ לכם את הבועה, בעיקר לא כשמדובר בגבר מתוק כמו מתיו מקונוהיי, אבל היושרה העיתונאית מחייבת. השחקן ביקר באוסטרליה כדי לקדם את מותג הבורבון Wild Turkey, והצליח להכעיס שדרן רדיו מקומי.

לורנס מוני, שדרן רדיו אוסטרלי, היה אחד מ-25 העיתונאים שהוזמנו לשמוע את השחקן באירוע מיוחד של המשקה. ואם תהיתם מה הקשר של מקונוהיי לבורבון, תשמחו לשמוע שהוא הדובר וראש הקריאייטיב של המותג. "הגעתי לשם והתאכזבתי", אמר מוני בראיון לתכנית רדיו. "מקונוהיי עלה על במה ליד בקתה קטנה, התיישב והתחיל להטיף לנו במשך שעה וחצי. זה דבר כל כך אמריקאי לעשות, הם בטוחים שהם היחידים שחוו רגשות אנושיים".

 

השדרן סיפר כי העיתונאים התבקשו לשלוח שאלות מבועד מועד, השאלות הועברו למקונוהיי על ידי אנשי היח"צ. אבל העיתונאים עצמם לא הורשו לדבר עם השחקן ישירות, "במקרה שישאלו את הדבר הלא נכון". מהרגע הזה בראיון, מוני התחיל לרדת לפסים אישיים ופשוט לטנף על השחקן: "דרך אגב, האינטרנט אומר שהגובה שלו הוא 1.82, זה לא נכון. הוא נועל מגפיים עם עקבים. ואני אגיד לכם עוד משהו, יש לו התקרחות רצינית, בשלב כל כך מוקדם של הקריירה שלו". מוני תיאר את השחקן זוכה האוסקר כ"כל כך מלא בעצמו", וסיפר כי לא נשאר בסוף האירוע כדי להצטלם עם העיתונאים.

אם הגעתם לפסקה הזאת כשאתם כבר זועמים על השחקן, נרגיע את העניינים ונספר פרט שיגרום לכם לרחם על מקונוהיי. במהלך הביקור, מקונוהיי חשף שהיה קרוב למוות אחרי שפגש בנחש ארסי בביקורו הקודם באוסטרליה. מדובר בנחש ארסי בשם פתן חום, ולפי ויקיפדיה הוא קטלני ביותר ומגיע עד לאורך של 2.2 מטר. "כמעט דרכתי עליו, הוא יכל להכיש אותי. היה כבר חשוך והוא חמק בין הרגליים שלי והפחיד אותי", אמר מקונוהיי בראיון לתוכנית הבוקר Today. מקונוהיי היה מחוץ לבית של חבר כשזה קרה, וכשתפסו את הנחש לאחר מכן החבר פנה אל מקונוהיי ואמר "זה פתן חום, זה היה יכול להיות ממש מבאס".