לברון ג'יימס, הספורטאי העכשווי הגדול בעולם (סליחה למעריצי רונלדו/מסי), סובב שוב את ה-NBA. על האצבע הקטנה שלו כשהודיע על מעבר מקליבלנד ללוס אנג'לס לייקרס. לברון, אחד השמות היחידים שמוכרים גם מי שלא מתעניין בכדורסל, חתם לארבע שנים ו-154 מיליון דולר בלייקרס - קבוצה שגם מי שאלרגי לספורט יזהה בלי בעיה. המעבר מקבוצה מועמדת לאליפות לאחת הקבוצות החלשות בליגה הוסבר על ידי הרצון של לברון לבסס את מעמדו המיתולוגי ולנצל את נתח השוק הגדול של הקבוצה. אבל אם עוקבים אחרי עסקיו של הכוכב מחוץ לעולם הכדורסל, ניתן למצוא סיבה נוצצת יותר לרילוקיישן בעיר המלאכים: קידום הקריירה השניה שלו כמפיק הוליוודי מצליח.

SpringHill Entertainment, חברת ההפקה של ג'יימס ושותפו העסקי מווריק קרטר, ממוקמת במתחם המיתולוגי של חברת וורנר, במרחק קצר מאולם הכדורסל של הלייקרס. החברה הצעירה כבר מפתחת מספר פרוייקטים בפרופיל גבוה, כשהמוכר ביניהם הוא סרט המשך ללהיט "ספייס ג'אם" בכיכובו של לברון כתחליף עכשווי של מייקל ג'ורדן. לברון יגיע לסרט, שמועד צילומיו טרם נקבע, עם ניסיון לא מבוטל בעולם המשחק. יכולות המשחק שהפגין בתפקיד עצמו בסרט "אסון מהלך", זכו לשבחים ועידוד מהקהל והמבקרים. הוא לא שחקן טוב בשום פנים ואופן, אבל כשחקן כדורסל שגם משחק מהצד, הוא מצליח לעבור, ובחן.

לפני שייגשו לפרויקט המצופה של "ספייס ג'אם", ובזמן שבוורנר כבר מלקקים את האצבעות מהרווחים הצפויים (בעיקר בסין, שם זוכה ה-NBA לפופולאריות רבה), SpringHill עובדים במרץ על חידוש ללהיט הקאלט מהניינטיז, "House party". לפיתוח התסריט המחודש לברון גייס את תסריטאי הסדרה "אטלנטה" ג'אמאל אולורי וסטיבן גלובר (אחיו הצעיר של היוצר דונלד גלובר), ואף רמז שהוא עשוי לקפוץ להופעת אורח קטנה.

לברון וחבריו פעילים גם במספר הפקות טלוויזיוניות, בהן "Survivor's Remorse", קומדיית ספורט של רשת Starz שהסתיימה לאחרונה אחרי ארבע עונות מכובדות. בימים אלה, כוכב הכדורסל משתף פעולה עם הראפר דרייק, בהפקת דרמת פשע בשם "Top Boy", שמיועדת לחברת הסטרימינג נטפליקס. SpringHill Entertainment מפיקה עוד שלל פרויקטים טלוויזיוניים, בהם דרמה על ליגת נוער בכדורגל (גם היא עבור Starz), דוקומנטרי על המתאגרף מוחמד עלי (שמיועד ל-HBO), דוקו על מערכות הספורט הנצלניות בקולג'ים האמריקאים (גם הוא ל-HBO), סדרה תיעודית לרשת Showtime על ההשפעה התרבותית של ה-NBA, ומיני סדרה על היזמית והאקטיביסטית מאדאם סי. ג'יי ווקר, בכיכובה של אוקטביה ספנסר. בנוסף, החברה עובדת על כמה פרויקטים לפלטפורמות אינטרנטיות.

קרטר, שותפו של לברון, שלל את הטענה שהמעבר קשור לעסקי הקולנוע והטלוויזיה המשגשגים. בתגובה ל"הוליווד ריפורטר", הוא אנר: "SpringHil תשגשג בלי קשר למקום בו לברון משחק כדורסל, היא נבנתה בזמן ששיחק בקליבלנד, והוא ממוקד לחלוטין בעבודה המרכזית שלו". עם זאת, הוא הוסיף הודאה קטנה כשאמר "אבל כן, עכשיו כשהוא החליט איפה הוא רוצה לשחק, אני מתרגש לעבוד ולחיות באותה עיר כמו חברי הטוב ושותפי לעסקים". הלוואי על כולנו.

בזמן שלברון מתחיל את חייו החדשים בעיר הכוכבים, בקליבלנד עוד מרירים מהנטישה החוזרת. המנהג של אוהדים לשרוף חולצות של שחקנים שעזבו נהפך לפופולארי במיוחד אחרי שלברון עזב את קליבלנד בפעם הראשונה, ב-2010. כשחזר, ואפילו הביא אליפות למדינה בה נולד (אוהיו), המנהג - שתמיד הביע מידה של גזענות סמויה וחוסר רגישות היסטורי - תויג מחדש כמגונה במיוחד. אוהד קליבלנד שניסה לערוך השבוע את הטקס הפרובוקטיבי חטף ביקורת קשה, כך שנראה שגם לאלוהי הקארמה נמאס מהענישה הקטנונית הזאת.


אז בזמן שבקליבלנד לא מצליחים לשרוף חולצות כמו שצריך, לברון, שמתקרב לאיטו לסוף קריירת הכדורסל האגדית, מסתובב עם כוכבים, יוצר קשרים, ומכין את היעד הבא עליו הוא מתכוון להשתלט - הוליווד.