אמה סטון ג'ניג'ית
שווה השקעה
שחקנים שמייצרים הרבה כסף בקופות לא חסרים בהוליווד, אבל העלות של רובם לא תמיד מצדיקה את ההשקעה. על פי בדיקה שערך מגזין "פורבס", אמה סטון ("קלה להשגה", "ספיידרמן המופלא") הניבה לאולפנים את הרווחים הגדולים ביותר בהשוואה להשקעה בשכר שלה: עבור כל דולר שקיבלה על שלושת סרטיה האחרונים, היא הניבה רווח של 80.70 דולר.

גם יתר המקומות הראשונים ברשימה שייכים לנשים. מילה קוניס, ג'ניפר לורנס ונטלי פורטמן שולטות בראש טבלת "הכוכבים הכי רווחיים" בעיקר בגלל שקיבלו תפקידים משניים בשוברי קופות, שבהם השכר שלהן נמוך משמעותית מזה של הגברים בתפקידים הראשים. מתוך אותה רביעייה רק פורטמן ולורנס קיבלו תפקיד ראשי בעבר ("ברבור שחור" ו"אופטימיות היא שם המשחק" בהתאמה). בעוד שקוניס וסטון השתתפו כשחקניות משנה בסרטים "טד" ו"ספיידרמן המופלא". שחקנים כמו "דה רוק" (מקום חמישי ברשימה עם רווחים של 31.3 דולר על כל דולר ששולם לו), דורגו נמוך יותר כי המשכורות שלהם לרוב גבוהות יותר מאלו של נשים.

נשאלת השאלה מה יהיה במקרה והשחקניות ידרשו משכורות שישתוו לאלו של הגברים שמשחקים לצידם. באתר האינטרנט Jezebel מעריכים כי בהתחשב בתשואה הגבוהה שמניבות שחקניות כמו סטון, קוניס ($68.7) ולורנס ($68.6) תשלום גבוה יותר על השתתפותן אולי יוריד את הרווחיות שלהן באופן מסוים, אבל לא ימנע מהן לשלוט ברשימה גם בעתיד.

>> בואו לפייסבוק שלנו