למרות שזכה בלא פחות מארבעה פרסי אוסקר, "רפסודיה בוהמית" עדיין לא מצליח לחמוק מחיצי הביקורת ברחבי הרשת, ונראה שהזכיות רק חיזקו את גלי ההתנגדות. זכורות לנו היטב הטענות על טשטוש הזהות המינית של גיבור הסרט פרדי מרקורי, אך לאחר הזכייה בפרסים, הביקורת בשבועות האחרונים עברה להתמקד באיכות הקולנועית של הסרט, ובאופן ספציפי בעריכה שזיכתה את הסרט בפרס אוסקר. באופן מפתיע, הפעם גם עורך הסרט בכבודו ובעצמו הצטרף לביקורת ואף אמר כי כשהוא צופה באחת הסצנות, הוא רוצה לשים שקית על הראש.

הסצנה המדוברת היא שיחה בין חברי הלהקה לבין המנהל המוזיקלי ג'ון ריד, שהפכה ויראלית ברשתות החברתיות בשל עריכה התזזיתית ומרושלת שלא תואמת את התוכן של הסצנה. המצלמה עוברת בין הדמויות בחיתוכים מהירים ולא משתהה על אף רגע או דמות בצורה שתחלץ רגש ומשמעות מהשיחה. הסצנה זכתה לביקורת והגולשים טענו שהסרט היה צריך לקבל פרס על "הכי הרבה עריכה", ולא על העריכה הטובה ביותר. לא מדובר בסצנה זכורה או בולטת במיוחד, אבל לחובבי הקולנוע המושבעים היא נתקעה כמו אצבע בעין.


בראיון לוושינגטון פוסט, עורך הסרט ג'ון אוטמן, שזכה כאמור בפרס אוסקר על עבודתו, נחשף לראשונה לסרטון הוויראלי, והודה שגם הוא לא מרוצה מהעריכה של הסצנה: "בכל פעם שאני רואה את זה, אני רוצה לשים שקית על הראש, בגלל שזאת לא האסתטיקה שלי. אם אי פעם תהיה גרסה מורחבת של הסרט... אני אערוך מחדש את הסצנה הזאת". אוטמן אמר שלא היה מודע לסרטון הוויראלי, אבל שהוא מבין מדוע הוא עש דרכו ברשתות החברתיות.

הסצנה צולמה לאחר שהבמאי בריאן סינגר עזב את ההפקה (סינגר עדיין חתום על בימוי הסרט), כשהבמאי המחליף דקסטר פלטשר צילם סצנות נוספות, רובן סובבות סביב מערכות היחסים של מרקורי. פלטשר שינה את הסדר של חלק מההתרחשויות והסצנות, כך שהשיחה המקורית בין הלהקה והמנהל המוזיקלי כבר לא הייתה הגיונית ונאלצו לצלם אותה מחדש עם השינויים הנדרשים. לדברי אוטמן, העריכה התזזיתית של הסצנה נבעה מדרישה לזרז את המערכה הראשונה של הסרט. לאחר הקרנות מבחן, הסתבר שהקהל דווקא רצה לראות עוד מהתקופה המוקדמת של חברי הלהקה, כך שרוב הפתיחה נערכה מחדש בצורה מרווחת ושלמה יותר. את הסצנה המושמצת לעומת זאת, הוא פשוט לא הספיק לערוך מחדש.