Get More:

Movie Trailers, Movies Blog

לא רק בעולם הדיגיטל מחפשים תמיד את הקילר של הפיתוח המצליח הקודם, גם בקולנוע של השנים האחרונות כל סדרת סרטים חדשה מנסה להתעלות על ההצלחה הגדולה שלפניה. "משחקי הרעב" של סוזן קולינס עברה מהצלחה גדולה במכירת ספרים להצלחה גדולה עוד יותר על המסך הקטן. "מפוצלים" של ורוניקה רות' בילה שבועות ארוכים ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס ובקרוב מקווה לשחזר את ההצלחה גם בקולנוע.

בדומה לקטניס אוורדין, גיבורת "משחקי הרעב", גם טריס פריור היא צעירה שמתגוררת בעולם דיסטופי שבו החברה מחולקת לפלגים ומכריחה את צעיריה לעשות בחירות קשות במיוחד. במקרה של "מפוצלים" מדובר בבחירה של הפלג אליו ישתייך כל צעיר למשך שארית חייו. טריס בוחרת בפלג "אומץ לב", המסוכן והקשוח ביותר ונדרשת להתמודד בשורה של מבחנים מסכני חיים מול חבורת מועמדים אחרים, במהלכם היא מגלה סוד שעלול להוביל לחורבן החברה כולה.

שיילין וודלי במפוצלים
מבחן אומץ. שיילין וודלי מתוך מפוצלים
הטיזר הראשון של הסרט נשמר בקפידה לטקס פרסי ה-MTV, שם נמצא קהל היעד המרכזי שצפוי לנהור לקולנוע כדי לצפות בו. גם הפעם מדובר בספר הראשון מתוך שלושה, שאמורים להכניס הרבה מאד כסף לכיס של האולפנים. שיילין וודלי, אחת הכוכבות העולות בהוליווד ומי שמושווית באופן קבוע לג'ניפר לורנס, תככב בתפקיד הראשי. ת'יאו ג'יימס יגלם את פור, מדריך האימונים בו מתאהבת טריס וקייט ווינסלט תכנס לנעליה של ג'ני מת'יוס, מנהיגת הקהילה.

"מפוצלים" ייצא לבית הקולנוע ב-21 במרץ, 2014.

>> איזה סרט הוליווד לא רוצה שתראו בחורף הקרוב?
בואו לפייסבוק שלנו