אם יוצא לכם לצפות בקטעי ראיונות מהתוכנית של אלן דג'נרס, אתם בטח כבר יודעים שלא פעם, הם מגיעים למקומות מביכים. נראה שדג'נרס כבר עובדת על אוטומט, היא יודעת שהצופים בכיס שלה ופשוט זורמת עם מה שיוצא לה מהפה, גם אם זה אומר שהאורחים שלה מובכים. לנו בטח אין תלונות, כי יוצאים מזה רגעי זהב.

האחרונה להיות מובכת על כורסת תוכנית האירוח שלה היא דקוטה ג'ונסון, לא האישה הכי זורמת בראיונות מלכתחילה (לראייה - סיבוב יחסי הציבור שלה ושל ג'יימי דורנן לקראת הסרט הראשון בסדרת "חמישים גוונים של אפור" מלא ברגעים מאוד לא נוחים לצפייה). הראיון התחיל בהאשמה מהסוג החביב על אלן, שידועה בכך שהיא דורשת מהאורחים שלה הסברים על למה הם לא הזמינו אותה לאירוע כזה או אחר.

"איך הייתה המסיבה? פשוט לא הוזמנתי", אמרה אלן ממש בתחילת הראיון, כשהיא מברכת את ג'ונסון על חגיגות יום הולדתה ה-30 בתחילת אוקטובר. ג'ונסון מיד הגיבה שזה בכלל לא נכון: "בשנה שעברה הייתי פה ועשית לי ריגשי על זה שלא הזמנתי אותך, אבל בכלל לא ידעתי שרצית להיות מוזמנת. בכלל לא ידעתי שאת מחבבת אותי. אבל הפעם הזמנתי אותך ולא באת". אלן כנראה לא הייתה מוכנה לתשובה הזאת. "את בטוחה? אני לא חושבת", היא אמרה לה, ודקוטה ענתה: "תשאלי את כולם, תשאלי את המפיק שלך". אלן פנתה למפיקים שלה והתעלומה נפתרה - היא הייתה מחוץ לעיר כשהמסיבה התרחשה.

אבל המבוכה לא הסתיימה שם. אלן הזכירה שהקומיקאית טיג נוטרו הופיעה במסיבת יום ההולדת המדוברת של דקוטה, ועל זה ג'ונסון אמרה: "היא הקומיקאית האהובה עלי", ורק אחרי שאלן הגיבה בפנים נפולות, הוסיפה: "חוץ ממך", קמה מהכורסה ואמרה "ביי". כשהיא חזרה והתנצלה, אלן אמרה לה: "לא-לא, זה בסדר. בדיוק דיברתי עם השחקנית האהובה עלי, ג'ניפר אניסטון".

אם כל זה לא היה מספיק אוקוורד, אלן הוסיפה ואמרה שלמעשה, היא זו שהכירה בין טיג נוטארו לדקוטה, כי טיג הופיעה במסיבת יום ההולדת שלה. אבל אז התברר שדקוטה חתכה מוקדם מהמסיבה של אלן, ובכלל לא נשארה לצפות בהופעה. "הראיון הזה לא הולך טוב", אמרה כשאלן שאלה אותה למה היא נעלמה מהמסיבה מוקדם. אבל החלק המביך עדיין לא הסתיים: אלן ראתה כי טוב, והחליטה כבר ללכת עם זה עד הסוף. בזמן שג'ונסון גם ככה סמוקת לחיים, היא שאלה את השחקנית על הופעה של כריס מרטין שהיא נכחה בה. מרטין, כידוע, הוא בן זוגה של ג'ונסון, אבל היא לא מדברת עליו בראיונות. מכיוון שבשלב הזה כבר היה נראה שבאמת לא נוח לשחקנית, דג'נרס החליטה להקל עליה ועברה לדבר על הסרט החדש בכיכובה. תהיו בטוחים שמאותו הרגע, כבר נהיה הרבה פחות מעניין.