מרגישים את החשמל באוויר? זה כנראה משום שהחודש מציינים עשרים שנה לעליית "10 דברים שאני הכי שונאת אצלך", העיבוד הקומי המודרני ל"אילוף הסוררת" של שייקספיר, שהציג בפני העולם את ג'וליה סטיילס, ג'וזף גורדון לוויט והית' לדג'ר. כוכבי הסרט, למעט סטיילס שגילמה בו את הנערה הכי חכמה ומגניבה שאפשר היה להעלות על הדעת ב-1999, התאחדו לאחרונה לצורך הקרנה מיוחדת של הסרט, וניצלו את ההזדמנות כדי לחלוק חוויות מהצילומים, והעלו גם זכרונות מהעבודה עם לדג'ר, שמת לפני 11 שנים בגיל 28. 

את ההקרנה, שארגן כתב התרבות קורי דיוויס, פקדו גורדון לוויט (שמשחק בסרט את קמרון), אנדרו קיגן (ג'ואי המניאק), לריסה אולייניק (ביאנקה), קייל סיז (בוֹגי), התסריטאיות קרן מקאלה וקירסטן סמית', המפיקים אנדרו לזר ומארק אירווין ואפילו חברי להקת Letters To Cleo, שסיפקו את השירים לסצנות המפתח בסרט. הקאסט נשאר אחרי סיום הסרט לסשן שאלות ותשובות, במהלכו סופרו כמה סיפורים אישיים. "אני זוכר שבילינו כמעט כל יום וכל לילה ביחד, וזה מאוד נדיר", סיפר גורדון לוויט. "בדרך כלל, כשמצלמים סרט נפגשים, עובדים ואז חוזרים הביתה... אנחנו בילינו ביחד המון. אני חושב שכולנו סוג של התאהבנו אחד בשני, ובאמת אהבנו לבלות ביחד. אני חושב שזו, אם אני צריך לנחש, הסיבה שהסרט יצא טוב כל כך". גורדון לוויט חלק שבחים נוספים לסרט, ואמר "מכל הסרטים שצילמתי, זו הדוגמה הכי טובה לצוות שחקנים שבאמת אוהבים לשהות אחד עם השני כל הזמן. ורואים את זה בסרט".

View this post on Instagram

A post shared by Moviedude18 (@moviedude18) on

View this post on Instagram

A post shared by Moviedude18 (@moviedude18) on

לריסה אולייניק, שבזמן הצילומים כיכבה גם בסדרת הנוער "עולמה הסודי של אלכס מאק", סיפרה שהיתה דלוקה על קיגן, בעצמו כוכב נוער באותן השנים. "היה לי קראש ענקי על אנדרו כשהייתי בת 11", אמרה, והוסיפה שהיא עדיין "לא יכולה" להתמודד עם ההידלקות ההיא. אגב קיגן, השחקן סיפר על ההיכרות שלו עם הית' לדג'ר, שהסרט היווה עבורו נקודת פריצה לקולנוע האמריקאי. "היינו במלון בעיר טקומה בוושינגטון, אני חושב שבדיוק סיימנו חזרות והוא הגיע באיחור", סיפר קיגן על לדג'ר. "באותו זמן לא היה אינטרנט, אז לא באמת חיפשתי... נכנסתי למעלית, ובדיוק כשהדלתות נסגרו קרה רגע קלאסי כזה, והדלתות נעצרו. הבחור הזה נכנס, והוא מחזיק דידג'רידו. גם אני עדיין הייתי בדמות, וחשבתי 'הבחור המזוין הזה. באמת? שיער ארוך, דידג'רידו, מבטא אוסטרלי'... הוא פשוט היה חלק עצום מהפרויקט הזה. אנחנו אוהבים את הית'".

ולמי שחייב עוד קצת טריוויה, נספר שהסרט צולם כולו בטקומה (על אף שיועד להצטלם, כמו רוב הסרטים ההוליוודיים, בלוס אנג'לס), ושהבית המפורסם של קאט וביאנקה עדיין ניצב בעיר. בשנה שעברה, הוא הוצא למכירה ב-1.6 מיליון דולר - ולפחות על פי האתר של חברת התיווך, הוא עדיין בשוק.