בסוף השבוע שעבר, אולפני דיסני שיחררו טריילר חדש לסרט "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקיווקר". הטריילר הוצג בכנס D23 ואיתו נחשף גם הפוסטר הרשמי לסרט. מעריצים שצפו בטריילר הופתעו לראות את ריי (דייזי רידלי) אוחזת בחרב אור כפולה בצבע אדום, הצבע של הצד האפל.

ג'יי ג'יי אברהמס, במאי הסרט, ידוע בתור אחד שמטעה את המעריצים במהלך הפרסומים המקדימים. לכן מובן שהוא רוצה לבנות ציפייה ומתח לקראת הסרט שיהיה האחרון בסאגה, חבל שההפתעה שלו נהרסה הודות לפרט קטן שפורסם באתר הרשמי של "מלחמת הכוכבים".

גולשים ברדיט שמו לב למאמר מסוים באתר "מלחמת הכוכבים" שהתייחס לריי האפלה בתור "חזיון". ואם אנחנו יודעים משהו על סרטי "מלחמת הכוכבים", זה שיש להם היסטוריה ארוכה של חיזיונות שרק לעיתים רחוקות מאוד מתגלים כנכונים.

אחרי שהמעריצים שמו לב לספוילר, המידע הוסר מהאתר והוחלף בניסוח מעורפל יותר, המילה "חיזיון" הוחלפה למילה "מראה". אבל זה מאוחר מדי, אפשר לסמוך על הגולשים שלא ישכחו את הפאדיחה בזמן הקרוב.

מידע נוסף שידוע לגבי הסרט הוא כי הנסיכה ליאה (קארי פישר ז"ל) תופיע בו אף היא, באמצעות קטעים שצולמו במהלך הסרט הקודם. הסרט, שהוצג בתור האחרון בסאגת סקייווקר שיצר ג'ורג' לוקאס בשנת 1977, ייצא לאקרנים ב-20 לדצמבר.