1. בולוק 11

סנדרה בולוק תככב בסרט חדש בסדרת "אושן". בולוק לא תצטרף לקאסט המקורי ועתיר הגברים והכוכבים מטרילוגיית הסרטים של סטיבן סודרברג, אלא תככב בגרסה חדשה של החבורה, שתורכב כולה מנשים! "אושן" של בולוק יצטרף לגרסה הכל-נשית של "מכסחי השדים" שעתידה לצאת ביולי במה שנדמה שהופך לטרנד של חילופי מגדרים.

קלוני יפיק את הסרט החדש, וגארי רוס ("משחקי הרעב") יביים על פי תסריט של אוליביה מילץ'. עדיין לא ברור מי יבחרו לגלם את החבורה של בולוק, והאם הסרט יהיה קשור מבחינה עלילתית לטרילוגיה של סודרברג וקלוני. בינתיים, האתר Vulture כבר ליהק את קאסט החלומות שלו – כולל אנג'לינה ג'ולי, ג'וליה רוברטס, סקרלט ג'והנסון, איימי שומר, ג'יין פונדה, בנות "ברוד סיטי" (יאס!) ודנזל וושינגטון.

2. שוב איתנו

אחרי החדשות על שובה של "דורה", הרימייק הדוחה ל"צבי הנינג'ה" והעיבוד הביזארי ל"בלינקי ביל", מגיע תורם של גיבורי הניינטיז האולטימטיביים לנסות את מזלם על המסך הגדול: הפאואר ריינג'רס. הגיבורים הצבעוניים של חיים סבן יקבלו סרט הוליוודי, ועכשיו גם נודע מי יזכה להכנס לתלבושות הצבעוניות הללו.

השם המוכר ביותר שישתתף בסרט הוא ר.ג'יי קיילר שגונב את ההצגה בתפקיד משני כובש ב"אני וארל והנערה הגוססת", שיכנס לחליפה הכחולה. לצידו יככבו כוכבת היוטיוב בקי ג'י, הבריטית הצעירה נעמי סקוט, הסיני לודי לין, ודקרי מונטגומרי האלמוני הנאה. עדיין לא ברור מי יבחר לגלם את האויב של הריינג'רים בסרט שעתיד לצאת ב-2017, אבל עמוד הטוויטר של הסרט כבר פעיל לגמרי. 

3. לקרוא סרט

לכל סרט יש תסריט. בדרך כלל, התסריטים הללו נותרים מאחורי הקלעים, בעוד אנחנו צופים בסרט המוגמר. בשנים האחרונות, יותר ויותר תסריטים מוצאים את דרכם לרשת, אם דרך הדלפות (היי טרנטינו) ואם בצורה מסודרת. האתר IndieWire הקים מדור תסריטים, והוא כולל כבר עכשיו את כמה מהסרטים המעניינים של השנה האחרונה, כמו "סטרייט אאוטה קומפטון", "אסון מהלך" ו"טרמבו" הצפוי לצאת בקרוב. באתר מבטיחים להמשיך ולעדכן את המאגר עם צאתם של סרטים מובילים נוספים בתקופת הפרסים הבאה עלינו לטובה. חובבי הקולנוע העברי מוזמנים לאתר "תסריטים" שכולל סרטים ישראלים אהובים כמו "אסקימו לימון", "ביקור התזמורת" ו"סוף העולם שמאלה".

4. תביעה בעמוקים

ג'רי הלר, האמרגן לשעבר של הרכב ההיפ-הופ N.W.A, תובע את מפיקי הסרט "סטרייט אאוטה קומפטון" בו דמותו מגולמת על ידי פול ג'יאמטי. בכתב התביעה הלר טוען כי הוא מוצג בסרט כ"אמרגן סליזי שניצל את חולשתם" של חברי הלהקה. בנוסף הוא טוען שהסרט מכיל אי דיוקים, וכי סצינות מסוימות מבוססות על ספר הזכרונות שכתב. הוא תובע מד"ר דרה, אייס קיוב, אולפני יוניברסל ועזבונו של איזי אי את סך ההכנסות של הסרט (קרוב ל-200 מיליון דולרים) בנוסף ל-110 מיליון דולרים פיצוי. בהצלחה עם זה.