קצת קשה להתלהב מטריילרים של סרטי קולנוע בשנים האחרונות. רובם נראים ומרגישים כמו עוד מאותו הדבר ובחלק מהמקרים גם קצת מייתרים את הצפייה בסרט שאותו רצו לקדם. כריסטופר נולאן היה ונותר אשף של קידום בהוליווד, אחרי הקמפיינים ל"אביר האפל" ו"התחלה" שיצרו באזז עצום של ציפייה מבלי לגלות יותר מדי על המתרחש, הוא עושה זאת שוב עם "בין כוכבים", סרטו החדש.

הטריילר הרביעי והאחרון שמשוחרר לקראת הסרט חושף לראשונה חומרים מהחלקים הדרמטיים והמרכזיים יותר, אלו שמתרחשים אל מעבר לתחומי החלל המוכרים לאדם במסגרת החיפוש אחרי בית חדש לאנושות. כמו תמיד אצל נולאן, הפסקול של האנס זימר לוקח תפקיד מרכזי והופך את שתיים וחצי הדקות האלה לתמריץ מעולה לרוץ לקולנוע.

בנוסף לשאיפות המסחריות של "בין כוכבים" והחלום לזכות בפרסים, נולאן ממשיך להוביל את הקו ההולך ונעלם של במאים ששומרים על נאמנות לצילום בפילם. אולפני וורנר הודיעו שהסרט יוקרן יומיים לפני הבכורה העולמית בבתי קולנוע שמחזיקים בציוד ההקרנה המסורתי, כל זאת על מנת להמשיך ולתמוך בטכנולוגיה שהשימוש בה צנח ב-96 אחוזים בשל ההקרנות הדיגיטליות. חברת קודאק, האחרונה להמשיך ולייצר את הפילם, הודיעה שהיא עלולה להפסיק אותו במידה ולא תזכה לתמיכה מהאולפנים והיוצרים.

"בין כוכבים" מתאר את סיפורה של משלחת מיוחדת של חוקרים, שנשלחת לבחון חור תולעת בחלל שמוביל לעולמות חדשים. כל זאת על מנת למצוא בית חדש לאנושות לאחר שכמות המזון בכדור הארץ אזלה. מת'יו מקונוהיי, אן התאוויי, ג'סיקה צ'סטיין ומייקל קיין יככבו בו . הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-6 בנובמבר.