1. ג'ומנג'י חוזר לשחק לנו בחיים

כל מי שראה את סרט ההרפתקאות "ג'ומנג'י" משנת 95' העביר את שאר תקופת ילדותו בתקווה שבמשחק הקופסה הבא שהוא יקבל, יהיו לפחות פיל, קרנף ושתי ג'ירפות (אמיתיים, כן?!). זה כמובן מעולם לא קרה וגם את רובין ווליאמס ז"ל כבר איבדנו אבל עכשיו המשחק המטורף חוזר! יותר מעשרים שנה אחרי, "ג'ומנג'י" יזכה לרימייק בכיכובם של דווין ג'ונסון, ג'ק בלאק וקווין הארט. לא הרבה ידוע על התפקידים או האם העלילה תהיה זהה למקור. בכל מקרה - יהיה ספארי.

IT'S OFFICIAL: An ol' friend is ready to play in the world of #JUMANJI... JACK (mf'n) BLACK. Been a big fan of his work over the years. A brilliant actor who I'm confident will turn in a performance of a lifetime for JUMANJI. (when we reveal his character you'll understand;). In our reimagining of the story of JUMANJI, Jack brings that rare balance of cool with funny and edge with childlike joy. The "Jumanji Breakfast Club" is coming together.. myself, Jack (mf'n) Black and Kevin Hart. Two big roles left. One bad ass girl. One semi-sorta bad ass dude. Who will they be... this is gonna be fun. #JUMANJI #WelcomesJackBlack #JustPressStart #TheGameThatPlaysYou

A photo posted by therock (@therock) on


2. לפני שנתחיל להתגעגע: ספין אוף ל"האישה הטובה"?

אחרי פרק סיום שהשאיר אותנו עם סטרית לחי מצלצלת, נותרנו עם פה פעור ומבט של וואט דה פאק בעיניים. האם נזכה לקצת קתרזיס בקרוב? האתר TVLINE מדווח כי סדרת-בת בה יככבו דיאן לוקהרט (כריסטין ברינסקי) ועו"ד החדשה לוקה קווין (קאש ג'מבו) נמצאת קרוב מאוד להזמנה הישר לסדרה (בלי שלב פיילוט) ב-CBS. היוצרים של "האישה הטובה", רוברט ומישל קינג, לא ינהלו את הסדרה החדשה היות והם כבר עסוקים בסדרה החדשה שלהם "BrainDead" שעולה בחודש הבא. אה, אלישה? אין מצב שהיא תחזור.

 3. שיה לה בוף חובט בכדור

לא. לא מדובר בכדורים הפסיכאטרים שהוא נמנע מלקחת אלא בתפקיד חדש. לה בוף יגלם את הילד הרע של עולם הטניס, ג'ון מקנרו, בסרט חדש על היריבות ההיסטורית שלו עם היריב השוודי שלו, ביורן בורג, בסרט החדש "בורג/מקנרו". אם תהיתם - מקנרו נחשב למופרע וחם מזג, בעוד בורג היה קול וקר רוח. לזה קוראים טייפקאסט.