בפעם האחרונה שדניאל קרייג התראיין בנושא צילומי הסרט החדש בסדרת "ג'יימס בונד", הוא התגאה בכך שהסרט יתאים את עצמו לזמנים המשתנים, ובונד יהיה קצת פחות רודף שמלות ממה שהתרגלנו לראות אותו. האולפנים אפילו גייסו יועצת לענייני סצנות סקס, שתהיה על הסט ותדאג שהשחקנים והשחקניות מרגישים בנוח עם הסיטואציות האינטימיות, וכן שכרו את שירותיה של השחקנית והתסריטאית פיבי וולר-ברידג' ("פליבאג"), שתשפץ את התסריט לסרט ותתאים אותו לסטנדרטים של 2020.

אבל המציאות קצת פחות ניתנת לשליטה מתסריטים, ובסוף השבוע האחרון נעצר באנגליה גבר בן 49, לאחר שהתגלה שהטמין מצלמה נסתרת בשירותי הנשים על סט צילומי הסרט. זהותו לא נחשפה, אבל אנחנו יכולים לאשר שדניאל קרייג בן 51, כך שכנראה לא מדובר בכוכב הסרט. כרגע, אין פרטים נוספים על המקרה - על פי הדיווחים חברי הצוות מצאו את המצלמה הנסתרת, הזעיקו את המשטרה, וכרגע הגבר העצור נמצא בחקירה.

זו לא הפעם הראשונה שמשהו משתבש בהפקה הזאת. דני בויל היה הבמאי המיועד של הסרט ואף החל לעבוד עליו במהלך 2018, לפני שהודיע על פרישה מהפקת "בונד 25" - שם זמני - בקיץ שעבר. בחודש שעבר, קרייג נפצע בזמן הצילומים והזדקק לניתוח בקרסול, שרק הוסיף לעיכוב בהפקת הסרט. אם כל זה לא מספיק, בתחילת יוני, נערך פיצוץ מתוכנן ומבוקר על סט הצילומים לצורכי צילום סצנה. הפיצוץ יצא משליטה, פצע את אחד מחברי הצוות וגרם נזק לסט. הפקה מקוללת? אתם אמרתם (אבל אנחנו רמזנו בכבדות).

מי שלא מפריע ללו"ז צילומי הסרט, לפחות לטענתו, הוא הבמאי קארי פוקונגה ("בלש אמיתי", "זה"), שהחליף את בויל. בשבוע שעבר, החלו לצוץ דיווחים רכילותיים על כך שפוקונגה עסוק מדי בפלייסטיישן שלו, ומעדיף לשחק משחקי וידאו על חשבון זמן הצילומים, והוא ניגש לאינסטגרם כדי להכחיש את הטענה. "אין דקה בעבודה הזאת שלא נלקחת בחשבון בלוח הזמנים, ואף אחד לא נח בעבודה מהסוג הזה. זו עבודה קשה, אבל היא העבודה הטובה ביותר בכולם ובחיים לא הייתי מזלזל ככה בקאסט ובצוות שעובד הכי קשה בעולם. כולנו בדבר הזה ביחד". וכן, זה בהחלט נשמע כמו ציטוט מהשיר של "הייסקול מיוזיקל".

View this post on Instagram

A post shared by Cary Fukunaga (@cary_fukunaga) on