ג'ניפר לורנס בצבעי גוף
אל תדאגי ג'ניפר, יום אחד תמצאי איש כחול שיאהב אותך
עזבו אתכם מהשטיחים האדומים, המצלמות והפרסים, החלום ההוליוודי האמיתי של היום הוא להיות מאפר גוף על הסט של הסרט החדש בסדרת "אקס-מן". הבמאי, בריאן סינגר, שחרר אתמול (שני) בטוויטר הצצה ראשונה בהחלט מאחורי הקלעים של ההכנות, שכוללת את ג'ניפר לורנס הלבושה כמעט אך ורק בצבע כחול.

הכוכבת בת ה-22 תחזור לגלם בסרט את דמותה של מיסטיק, מוטנטית עם יכולת לשנות את מראה גופה ולדמות באופן מושלם את המאפיינים הפיזיים של אדם אחר. בסרט הראשון בסדרה, שיצא לקולנוע ב-2011, הייתה עדיין לורנס אלמונית יחסית לקהל הרחב. הפעם היא מגיעה אליו כאחת השחקניות העסוקות והמוערכות בתעשייה ועם פרס אוסקר אחד מאחוריה.

רבקה רומיין בצבעי גוף
היא הייתה שם קודם. רבקה רומיין
את תפקיד המוטנטית הכחולה ירשה לורנס מרבקה רומיין, שהפכה אותה לאחת מהדמויות הרשעיות הסקסיות ביותר בעולם הקומיקס. רומיין גילמה את מיסטיק בשלושה סרטים שונים בין 2000 ל-2006, כשאת השניים הראשונים שבהם ביים גם אז בריאן סינגר.

בסרט החדש, שייקרא "X-Men: Days of Future Past", ייצאו המוטנטים הצעירים של פרופסור צ'רלס אקסווייר למסע בזמן כדי לשנות אירוע היסטורי בעל השלכות מרחיקות לכת על גורלם של המוטנטים בעולם. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע בעולם במהלך יולי 2014.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו