חדשות נפלאות לקולנוע הישראלי בכלל ולשניים מהיוצרים המסקרנים ביותר של הדור החדש בפרט. נבות פפושדו ואהרון קשלס, שסרט הבכורה שלהם "מי מפחד מהזאב הרע" זכה לשבחים ברחבי העולם, נשכרו על ידי אולפני סוני כדי לביים את הרימייק האמריקאי למותחן ההונג קונגי- צרפתי המצליח "Vengeance" , שיצא לאקרנים ב-2009.

צמד הבמאים הישראלים זכו לחיבוק חם מצדו של לא אחר מאשר קוונטין טרנטינו, שפרס את חסותו על סרטם השני (אחרי "כלבת" המוצלח בפני עצמו) לאחר שצפה בו כשופט בפסטיבל הסרטים של בוסאן בשנה החולפת. טרנטינו בחר ב"מי מפחד מהזאב הרע" לרשימת הסרטים הטובים ביותר שלו וסייע בהפצתו לשווקים נוספים. הבאזז שיצר בוודאי סייע למנהלים בסוני לבחור בשניים.

"Vengeance" מתאר את סיפורו של שף צרפתי שנשבע לנקום באדם שתקף באכזריות את משפחתה של בתו בהונג קונג, ורצח את בעלה וילדיה. בכדי להשלים את נקמתו הוא נעזר בשלושה רוצחים שכירים משורות המאפיה. סיפורי נקמה מדממים הם החומרים שהעניקו לפפושדו וקשלס השראה ביצירותיהם, כך שהשניים צפויים להרגיש בבית לפחות באשר לתוכן הסרט.

בימים אלה עולה לבתי הקולנוע בעולם פרויקט בשם "ABC of Death 2", אנתולוגיה קולנועית המאגדת בתוכה 26 חלקים שצולמו כל אחד על ידי במאי אחר. החלק עליו עבדו פפושדו וקשלס זכה לשם "F Is For Failing".