דקוטה ג'ונסון (צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL)
חובבת קשירות ומצבטי פטמות, מחפשת דומה | צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL
הספקולציות הסתיימו, בורסת השמות נסגרה והוליווד כמרקחה מבעבעת. הליהוק לרב המכר המחרמן "50 גוונים של אפור" הושלם סוף סוף, ואפשר להתחיל להניע את הבאז לקראת הקיץ של השנה הבאה בה צפוי הסרט להגיח למסך הגדול.

צמד השחקנים אשר נבחרו לגלם את הדמויות הראשיות בסרט הם כאמור, דקוטה ג'ונסון והבריטי צ'ארלי האנם, שינסו לעביר תשוקה סוערת למסך בתור הדמויות של אנסטסיה סטיל וכריסטיאן גריי.

אז רגע לפני האדפטציה, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על כל אחד מצמד השחקנים עוד לפני הטייק הראשון:

ג'ונסון בת ה 23 היא נצר למשפחת סלבס וותיקה. הבחורה שנולדה בעיר אוסטין שבמדינת טקסס היא בתם של צמד השחקנים דון ג'ונסון ומלאני גריפית. השניים סיפקו את אחד הזיווגים הכי סוערים בהוליווד באייטיז, אבל מאז הזוגיות הזאת כבר הספיקה להתאייד, בדיוק כמו הקרירה של הצמד.

את הופעת הבכורה הקולנועית שלה ערכה ג'ונסון כאשר הגיעה לגיל המופלג של 10. ב 1999 הפציעה הילדה בסרט "משוגעת באלבמה", שבו היא והאחות למחצה שלה גילמו את בתם של אמם האמתית גריפין.

היא חלקה מזרון עם ג'סטין טימברליק כאשר הופיעה בסרט "הרשת החברתית", שם הייתה לה סצנה במיטה עם הדמות אותה גילם החתיך. ג'ונסון בהחלט הפגינה חשיפה ראויה בהתערבבות עם ג'סטין, שום דבר אבל שיכול להכין אותה לקראת כמויות החשיפה בעירום שהיא תציג בסרטה הקרוב.

חוץ מייחוס משפחתי ומקצוע כשחקנית, מסתבר שהבחורה היא דוגמנית לשעת צרה. ג'ונסון הייתה חתומה בסוכנות דוגמנות גדולה ואף חלטרה בקמפיינים לג'ינס בשנת 2009 . אנחנו מעדיפים אותה כשחקנית.

הבחורה גם הייתה כוכבת סיטקום לאיזה שעה שעתיים. היא שיחקה בקומדיה "בן וקייט" בתפקידה הראשון בסדרת טלוויזיה. חבל רק ש"פוקס" החליטה להעיף את הסדרה מהאוויר בינואר האחרון.

צ'ארלי הנאם (צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL)
חכי לי בר' | צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL

בניגוד לקולגה הטקסנית שלו, האנם הוא יבוא אנגלי היישר ממולדת התה. במקור הוא מגיע מהעיר ניוקאסל, ומחזיק בתואר באומנות מהקולג' של עיצוב ואומנות בעיר.

לפני הקולנוע, הוא קודם כל כוכב טלוויזיה. צ'ארלי ידוע בעיקר כדמות ג'אק טלר בסדרה "ילדי האנרכיה", אבל גם על המסך הגדול הוא הפציע לא מעט פעמים כאשר שיחק בסרטים "פסיפיק רים", "ניקולס ניקלבי", "בלי חוקים" ו"קולד מאונטן".

והוא לא רק שחקן, האנם הוא גם תסריטאי, ואפילו כתב תסריט שמבוסס על סיפורו של דרקולה. מסתבר שהתסריט של צ'ארלי די מוצלח, עד כדי כך שחברת ההפקות של בראד פיט צפויה להפיק אותו לסרט באורך מלא. השחקן כותב בימים אלו תסריט נוסף שמבוסס על החיים של סוחר הסמים האמריקאי אדגר ולדז.

הבחור מזיע לא מעט בשביל לשמר את חיטובי המופת שלו. מי שהציץ על הגוף המשורטט שלו, בוודאי כבר הבין שהוא שומר על גזרה בזכות אימוני כושר קשיים שכוללים אגרוף, שחיה ושלל דברים מעייפים נורא. בנוסף להכול, הוא גם מתכנן לטוס לסין בעתיד הקרוב וללמוד קונג פו במקדש שאולין המיתולוגי. הכי מתלהב. 

הוא גם רומנטי עד כדי בחילה. הוא פגש את אשתו לשעבר באודישן לקלאסיקה "דוסון קריק" בשנת 1999 והזוג נישא רק כמה שבועות לאחר מכן. שלוש שנים אחרי הם פיצלו כוחות, ומאז עבר צ'ארלי להתערבב עם מעצבת התכשיטים מורגנה מכנאליס. השניים בזוגיות כבר שש שנים.

 בואו לפייס שלנו