אין תמונה
"אמא שלי פשוט המציאה את כל הסיפור". מוזס פארו
הסאגה המשפחתית של משפחת אלן-פארו מסרבת לרדת מהכותרות. אחרי ההאשמות הקשות של אחותו, יוצא דווקא מוזס פארו, אחיה של דילן ובנו המאומץ של הבמאי, להגנתו. "אמא שלי גרמה לי לשנוא את אבא שלי בגלל שקרע את המשפחה והטריד מינית את אחותי", הוא מסביר בראיון למגזין "פיפל", "ואכן שנאתי אותו במשך שנים. היום אני מבין שהכל היה בסך הכל ניסיון לנקום בו על כך שהתאהב בסון-יי (אחותו המאומצת השנייה)".

כזכור, סערת אלן החלה עוד במהלך טקס גלובוס הזהב, אז הוענק לו פרס מפעל חיים. "הגיע הזמן להביא גלידה ולעבור לשידור של 'בנות'", צייצה פארו במהלך הטקס. בנה השני, רונן פארו, הצטרף אף הוא כששאל "לא ראיתי את קטע ההוקרה לאלן – הם הזכירו את החלק שבו הוא הטריד מינית בת 7 לפני או אחרי 'אנני הול'? בתחילת השבוע עלה המאבק מדרגה כשדילן פארו פרסמה מכתב פתוח בניו יורק טיימס, ובו תיארה את היום בו אנס אותה אביה המאמץ בעליית הגג של ביתה.

"כמובן שוודי לא הטריד את אחותי", אומר מוזס פארו, "היא אהבה אותו וציפתה לבואו בכל פעם שהגיע לביקור. היא מעולם לא ניסתה להתחבא ממנו עד שאמא שלנו הצליחה ליצור את אווירת הפחד והשנאה כלפיו. באותו יום שעליו היא מדברת במכתב היו שישה או שבעה מאיתנו בבית. כולנו היינו ספונים בחדרים שלנו, ולא אחותי או אבא שלי הסתובבו בשטחים מבודדים. אמא שלי יצאה לקניות. אני לא יודע אם אחותי באמת מאמינה שאנסו אותה או מנסה לרצות את אמא שלה. העניין הזה של לרצות אותה היה כלי בעל השפעה גדולה מאד, כי להיות במחיצתה כשהיא קמה על צד שמאל, היה נורא ואיום".

מואשם על ידי בתו. וודי אלן (צילום: חדשות2)
הכל בסך הכל סיפור נקמה? וודי אלן | צילום: חדשות2
פארו טוען שהתייעץ עם עורך דינו שאמר כי לטענותיה של דילן אין סיכוי לעבור בבית המשפט: "הרעיון שהיא הוטרדה מינית הושתל במוח שלה על ידי אמא שלה". בתגובה קצרה ששחררה דילן פארו לטענות נאמר: "ההגנה של אחי על אלן היא בגידה נוראית בי ובמשפחתי".

אם חשבתם שכאן נגמרה הסאגה, מסתבר שהפרק הבא נמצא כבר ממש מעבר לפינה. בכירים בניו יורק טיימס אישרו כי קיבלו פנייה מנציגיו של וודי אלן, באשר לאפשרות לפרסם מכתב תגובה מצדו. הנציגים זכו לתגובה חיובית והמכתב, על פי דיווחים, כבר נשלח למערכת העיתון .